Jag kör ÄL test och temperaturmetoden (är kontrollfreak).
Sambon vil vänta med sitt test tills vi har försökt över 9 månader och Gun villa att jag skulle spolas efter det. Men jag blir så nojig så jag ska beställa tid nu för att prata med henne igen (kommer nog bli stammis där - var hos henne för 2 månader sen...).
Tack alla för stöd (
@lil-sis ,
@em-pirre ,
@BeastieBabe )! Igår var jag inte så mottaglig, men idag värmer det STORT!
Jag gick ut och gå med en kompis och hennes nyfödde son i 2 timmar i solen igår. Det hjälpte lite. Tycker synd om mina vänner som får agera psykologer... Och det är samma visa varje gång! Jag vet inte vad jag skulle göra utan dom... Ala har nyligen fått barn och blivit gravida på max 3e försöket, men de är ändå ett stöd! Och vad som är bra är att om jag behöver prata kl 4 på natten är det alltid någon av dem som är uppe o matar ungen så jag väcker inte när jag ringer då
Jag är en hemsk människa som tycker att det är lite skönt på detta forum att det finns andra som är i typ samma sits som en själv dock! Men jag hoppas ju för oss alla, eftersom ju fler som lyckas här så känns det ju som att det kommer at gå till sist -även fast den känslan är långt borta just nu... SÅ, jag blev inte solskenshistorian denna gång, utan min mens kommer på onsdag. Jag hoppas att det är någon annans månad!!
Nu en helt annan fråga; vet någon hur länge man brukar få vänta på IVF? Vi kan köra privat om det går fortare, pengar är inget problem