Är det gravtester eller ältester du använder?
Äl.
Så nu hoppas jag på besked om att Ackis inte håller vårdgarantin sångare hinner byta till Sophiahemmet och bli opererad i september
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det gravtester eller ältester du använder?
Har de sagt ok till SophiahemmetÄl.
Så nu hoppas jag på besked om att Ackis inte håller vårdgarantin sångare hinner byta till Sophiahemmet och bli opererad i september
Har de sagt ok till Sophiahemmet
Mvh Miks
Halland är ett bra landsting (jupp jag är heeeeelt opartisk ).När man åberopar vårdgarantin så får man vilja fritt bland landsting och de privata aktörer som har avtal med något landsting. Och Sophiahemmet har avtal med Halland och Västra Götaland.
Vårdgarantin är bättre än fritt vårdval
Lika blankt idag.
Man kan inte ens ana en antydan till en skugga.
Rosen-Knoppen ÄL 12/8 BIM 24/8, 8e försöket, 26år, inga barn
Thera ÄL 18/8 BIM 1/9 3:e försöket, 32 år, son född 2011.
lil-sis Äl 23/8 BIM 6/9 4e försöket efter mf/X. 33 år, no kids.
_Smulan_ ÄL 24/8 BIM 7/9 1:a försöket efter missfall. 32 år, son född 2012
em-pirre ÄL 18/9 BIM 4/10 29 år,försökt 1 år, inga barn
Lite dåligt här också. Vi pratade hemma igår kväll, och jag är så otroligt glad över att få ha en så fin partner. Min kompis sa till mig en gång "Ja tur att jag blev gravid direkt, för min man hade aldrig gått med på några undersökningar eller IVF el.dyl."
Så ja, jag är väldigt glad att jag har den man jag har.
Det där är faktiskt inte så ovanlig inställning hos män.Lite dåligt här också. Vi pratade hemma igår kväll, och jag är så otroligt glad över att få ha en så fin partner. Min kompis sa till mig en gång "Ja tur att jag blev gravid direkt, för min man hade aldrig gått med på några undersökningar eller IVF el.dyl."
Lite dåligt här också. Vi pratade hemma igår kväll, och jag är så otroligt glad över att få ha en så fin partner. Min kompis sa till mig en gång "Ja tur att jag blev gravid direkt, för min man hade aldrig gått med på några undersökningar eller IVF el.dyl."
Det där är faktiskt inte så ovanlig inställning hos män.
Det skall ske så naturligt och utan en massa planerande för det är så jobbigt/osexigt/oromantiskt osv.
När det har gått ett år och inget händer så är det bara till att bita i det sura äpplet och inse att barn inte alltid blir till "sååå naturligt".
Har några bekanta vars men har den inställningen (fast det gått mer än ett år) och jag lider så med deras kvinnliga partners. Så enormt frustrerande det är för dom.
En man hade tom vägrat ligga vid ägglossningen för att det skall minsan inte vara på beställning för det är ju ingen kärlek då.
Fattar inte hur man som kvinna står ut med en sådan egocentrerad man. Då hade jag hellre skaffat barn på egen hand.