Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas att du får en tid relativt snart och slipper allt för lång väntan, och förstås att du får bra besked! För mig tog det 6 månader från första cellprovet till operationen. Cellförändringar utvecklas långsamt så det är inte så kritiskt att vänta ett halvår, men det är förstås inte roligt för det. Speciellt inte om det hindrar en från att göra barn.Tack för infon, bra att veta!
Om man har så pass oregelbunden mens som en vecka så är inte appen helt att lita på när det kommer till själva ägglossningen.@vilse Appen är ju inte lika säker som stickor, antar jag, så det kanske är sju dagar sedan egentligen. Jag varierar mellan typ 27-33 dagars cykler, så appen utgår ifrån nåt slags medel.
Det där med sex varannan dag funkar ju för amatörer@Tora Instämmer helt. Än så länge (med tanke på att det är första försöket) så freestylar vi. Men börjar det gå några månader utan resultat så får ni lära mig allt ni kan om äl-stickor!
Vad är du på för dag nu? ÄL +8?Alldeles blankt idag också.
Vad är du på för dag nu? ÄL +8?
Mvh Miks
Då finns det ju fortfarande hopp! ÄL+ 12 plussade jag på. Då var det svaaaagt på testlagrets. Håller tummarna!Njäe 9/10 typ.
Är det gravtester eller ältester du använder?Njäe 9/10 typ.