En tråd för oss som vill ha barn/som försöker bli gravida DEL 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu vet jag inte om jag missat något,så måste reda ut detta. Visst skulle ni satsa på privat också,eller har jag missuppfattat det,eller har ni ändrat er? Och OM ni nu ska göra ivf på privatklinik,ställer det till något i nuvarande kösystem?

Åh,om du bara visste vad jag hoppas för er nu,kommer fira med skumpa den dagen ni får ett plus! :D
Jupp samma här! Den dagen @em-pirre och @lil-sis får ett plus och dom gör ett ultraljud där allt ser bra ut så blir det firande här!

Jag har bara läst lite snabbt eftersom jag inte är gravid än, men det finns säkert nån lista på vad man bör / inte bör äta under grav :)

Jag älskar egentligen kaffe men fattar inte denna huvudvärk?
Men det kan ju bara va positivt om jag slutar dricka det.
Men svart te @lil-sis ? Vad är det?

@Cynthia
Jag har läst att många får sen äl med Pergo, vissa på dag 18-20 tom :) själv har jag fått på dag 12-12-13-15 (4 kurer)
Håller tummarna :)

snabb reflektion angående kaffe. Jag upptäckte att jag var gravid när kaffet började smaka metall.. så inte blev det mycket kaffe under graviditeten inte. Men samma morgon jag fött parkerade jag mig vid kaffekannan haha :)

snabb reflektion angående kaffe. Jag upptäckte att jag var gravid när kaffet började smaka metall.. så inte blev det mycket kaffe under graviditeten inte. Men samma morgon jag fött parkerade jag mig vid kaffekannan haha :)

Synd inte min kaffe-huvudvärk beror på graviditet :)

Det går upp och ner hela tiden men sista tre veckorna har det liksom dragits till sin spets.

Förhoppningsvis går det att lösa.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 722
Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
59 60 61
Svar
1 206
· Visningar
63 049
Övr. Barn Hejsan! Kände att jag ville gå med i tråden, även fast vi inte börjat försöka än. Vi tänkte börja försöka i juni om det går som det...
2
Svar
22
· Visningar
2 647
Senast: orkide
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
831
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka