Ja
Välkommen till världen "Känna efter". Aldrig har man så många symptom och känningar mellan Äl och BIM som när man försöker bli gravid
Man blir duktig på att känna och på att inbilla sig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja
Välkommen till världen "Känna efter". Aldrig har man så många symptom och känningar mellan Äl och BIM som när man försöker bli gravid
Jupp samma här! Den dagen @em-pirre och @lil-sis får ett plus och dom gör ett ultraljud där allt ser bra ut så blir det firande här!Nu vet jag inte om jag missat något,så måste reda ut detta. Visst skulle ni satsa på privat också,eller har jag missuppfattat det,eller har ni ändrat er? Och OM ni nu ska göra ivf på privatklinik,ställer det till något i nuvarande kösystem?
Åh,om du bara visste vad jag hoppas för er nu,kommer fira med skumpa den dagen ni får ett plus!
Jag har bara läst lite snabbt eftersom jag inte är gravid än, men det finns säkert nån lista på vad man bör / inte bör äta under grav
Jag älskar egentligen kaffe men fattar inte denna huvudvärk?
Men det kan ju bara va positivt om jag slutar dricka det.
Men svart te @lil-sis ? Vad är det?
@Cynthia
Jag har läst att många får sen äl med Pergo, vissa på dag 18-20 tom själv har jag fått på dag 12-12-13-15 (4 kurer)
Håller tummarna
snabb reflektion angående kaffe. Jag upptäckte att jag var gravid när kaffet började smaka metall.. så inte blev det mycket kaffe under graviditeten inte. Men samma morgon jag fött parkerade jag mig vid kaffekannan haha
Ja en tråd med bara en massa kort på firande människorJag är på, vi får fotografera firandet så har vi bukefest!
Hahahaha precis!Ja en tråd med bara en massa kort på firande människor
Har ni fest eller.....
Jag är på! Förhoppningsvis blir det så snart (åtminstone för em-pirre iom att lil-sis väl väntar ett tag till vad jag förstod) att jag får fira med alkoholfrittJa en tråd med bara en massa kort på firande människor
Har ni fest eller.....
Vad har hänt? Tänker på dig!Som livet ser ut just nu så blir det nog ingeting alls här.
Det är alldeles för instabilt hemma för att tänka på avkommor. Hur det blir får tiden utvisa.
Nej. Så ledsamtDet är alldeles för instabilt hemma för att tänka på avkommor. Hur det blir får tiden utvisa.
Det är alldeles för instabilt hemma för att tänka på avkommor. Hur det blir får tiden utvisa.
Det går upp och ner hela tiden men sista tre veckorna har det liksom dragits till sin spets.
Förhoppningsvis går det att lösa.