Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är alldeles för instabilt hemma för att tänka på avkommor. Hur det blir får tiden utvisa.
Hej
Nu vet jag inte hur din sambo fungerar men vet han om att du jättegärna vill försöka? Och att det troligtvis lär ta lite tid?
Han kanske ändrar inställning om du förklarar hur du känner?
Men jag vet ju som sagt inte hur informerad o insatt han är om olika hinder på vägen som kan dra ut på det?
Lycka till
Gör det! Det är bra att ha lite koll på vad som händer i kroppen. Det är dock helt normalt att ha en utebliven ägglossning nång gång i året.Mensen sen igen... Har jag plötsligt slutat ha ägglossning . Tror det är dags att införskaffa ÄL test
Stackare, jag som tycker att jag blir ur balans så att det räcker och blir över vid ägglossning (och mens, och kanske någon gång däremellan ) måste vara värre med tillsatta hormoner.Innan idag sålde 2 presentkort på upplevelser som vi fått i julklapp som måste förbrukas innan mars, o med alla biverkningar från pergon så kändes det nästan som nån dött när jag gjorde det
Är allt lite extra känslig för motgångar nu
Så tråkigt @lil-sis. Hoppas att det går att ordna upp allt. Kram på digDet går upp och ner hela tiden men sista tre veckorna har det liksom dragits till sin spets.
Förhoppningsvis går det att lösa.
Jag har aldrig riktigt förstått barnmorskornas fixering vid att man alltid skall vänta en mens för att de skall kunna beräkna längden på graviditeten. Undra om det är något som hänger kvar sen förr innan det fanns ultraljud.Nu har jag tagit min sista tablett på p-piller fronten före ett tag framåt .
BM sa att vi skulle vänta en mens innan vi börjar försöka, för att de ska kunna beräkna ålder på liten när/om vi lyckas.
Har känt ett par dagar att mens är på g. Har haft små blödningar i ett par dagar var 3-4 månad på dessa piller. Om det kommer nu, kan vi räkna det som vanlig mens tror ni och börja försöka på en gång?
Stackare, jag som tycker att jag blir ur balans så att det räcker och blir över vid ägglossning (och mens, och kanske någon gång däremellan ) måste vara värre med tillsatta hormoner.
Jobbigt med kassa tider ovanpå allt annat, är det långa schemaperioder? Har arbetsgivaren rätt att ge er vilket schema som helst?
Tänk att ditt problem har lätt till att du kan ge oss övriga så mycke välbehövliga råd och informationGör det! Det är bra att ha lite koll på vad som händer i kroppen. Det är dock helt normalt att ha en utebliven ägglossning nång gång i året.
Nu har jag tagit min sista tablett på p-piller fronten före ett tag framåt .
BM sa att vi skulle vänta en mens innan vi börjar försöka, för att de ska kunna beräkna ålder på liten när/om vi lyckas.
Har känt ett par dagar att mens är på g. Har haft små blödningar i ett par dagar var 3-4 månad på dessa piller. Om det kommer nu, kan vi räkna det som vanlig mens tror ni och börja försöka på en gång?
Tänk att ditt problem har lätt till att du kan ge oss övriga så mycke välbehövliga råd och information
Egentligen skulle de inte vara konstigt om ÄL strular lite eftersom jag tog examen med allt vad den stressen innebär och och sedan allt strul med jul, nyår och nytt.