Menar du mig? I så fall tackar jag jättemycket för erbjudandet men kommer vänta lite, se hur det funkar utan stickor först
@robl Tack
Tänkte mer allmänt ^^ Tråkigt att slänga och inget man säljer direkt :P
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Menar du mig? I så fall tackar jag jättemycket för erbjudandet men kommer vänta lite, se hur det funkar utan stickor först
@robl Tack
Tänkte mer allmänt ^^ Tråkigt att slänga och inget man säljer direkt :P
Om ägglossningen var när jag tror att den var så hade jag BIM igår. Helt säker är jag inte och om cykeln är 30 dagar denna månaden som den varit vissa månader så har jag istället BIM på onsdag.
Ingen mens så här långt. Öm i brösten sedan ett par dagar och det drar lite vid ena äggstocken. Svårt att avgöra om det är mens på gång eller något annat, men hittills ingen mensvärk iaf. Finns hopp om det med andra ord. Håller sig mensen borta så testar jag på torsdag eller fredag.
Haft ett väldigt humör sista dagarna men vet inte om det beror på PMS (men det brukar jag aldrig känna av), hormoner eller att jag helt enkelt behövde få vara arg och ledsen lite grann. Brukar dock väldigt sällan vara det men har varit ganska stressad sista tiden.
Så...2-3 dagar till av väntan...
Ni som fått MF tidigt, "bör" kroppen komma igång som vanligt direkt eller ska man vänta sig en fördröjning på ÄL?
Slutade blöda för några dagar sedan och känner mig som vanligt i övrigt.
Jag skulle aldrig ha tålamod att vänta så länge ha ha! Lycka till!
För mig har inte kroppen kommit igång på flera månader efter mina ma. Det jag fick i december förra året slutade med att jag fick hormoner för att få igång kroppen igen. Så antar det där är väldigt indivduellt hur kroppen fungerar...Ni som fått MF tidigt, "bör" kroppen komma igång som vanligt direkt eller ska man vänta sig en fördröjning på ÄL?
Ni som fått MF tidigt, "bör" kroppen komma igång som vanligt direkt eller ska man vänta sig en fördröjning på ÄL?
För mig har inte kroppen kommit igång på flera månader efter mina ma. Det jag fick i december förra året slutade med att jag fick hormoner för att få igång kroppen igen. Så antar det där är väldigt indivduellt hur kroppen fungerar...
Det vet dom inte, har varit så bägge gångerna.Hm, hur kom det sig att det tog sån tid?
Jag hade ju känslan av att det var fel och från att testa positivt hyfsat tydligt på söndagen var det nästan osynligt dagen före MF, torsdag efter. Nu är testerna helt negativa så hoormonet gick ju ur kroppen väldigt omgående. Hoppas att rätt hormoner återkommer snart.Jag har fått missfall en gång i vecka 6 och en gång så testade jag svagt svagt positivt på bim och fick sedan "mens" samma dag.
Båda gångerna har jag testat negativt på gravtest en vecka efter att missfallet började, och slutade blöda ungefär då också. Sedan fick jag ägglossning på dagen enligt kalendern som ifall det varit en vanlig mens.
Men enligt min barnmorska (nu är jag gravid i v 17) så är det vanligaste att det inte riktigt går lika snabbt och lätt som det gjorde för mig.
Hej.
Jag måste få skriva av mig någonstans, håller på att bli knäpp tror jag De senaste månaderna har jag börjat känna mig mer och mer redo för barn, så även min sambo vad jag har förstått. Men det är inget bra tillfälle då jag har en bit kvar på min utbildning, vi vill alltså vänta. Skulle det hända ändå så kör vi, men det bästa vore om jag kunde plugga klart först.
Jag har kommit på mig själv med att varje månad hoppas att jag ska vara gravid Trots att vi skyddar oss Speciellt om mensen är ett par dagar sen, eller om den beter sig konstigt på annat sätt. Eller om jag får lite konstigt magknip, mår lite illa eller annat kroppsligt symptom som kan bero på många andra saker. Det finns ju ändå de som blivit gravida trots kondom så chansen/risken finns ju fortfarande, hahaha alltså jag blir knäpp på mig själv
Snälla säg att det inte bara är jag som beter mig såhär?