Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja men typ Krävs ju båda för att det ska ta sig så i det här sammanhanget känns det som teamwork (även om jag kan tycka det är lite skumt uttryck ).
...och tack!
Så länge mannen inte har ett barn växande i buken är han nog inte gravid
Men men, supergrattis
Jag tycker också att det låter rätt skumt egentligen men jag försöker säga "vi" om graviditet ändå så behagar man bukemaffian, haha jag är inte helt van då det är jag som skriver och mest från mitt perspektiv men det kommer!Så länge mannen inte har ett barn växande i buken är han nog inte gravid
Men men, supergrattis
Jag tycker nog att "vi" ligger bäst i munnen, på något sätt. Det är ju VI som försöker skaffa barn, inte bara jag. Vi försöker bli gravida.
Jag tycker nog att "vi" ligger bäst i munnen, på något sätt. Det är ju VI som försöker skaffa barn, inte bara jag. Vi försöker bli gravida.
JA!!!
JAG FICK PLUSS!!! *hoppar och studsar som en tok*
Fy vad tråkigt, var ju i samma sits i höstas (men skulle varit i vecka 12 då) så jag vet känslan. Så himla trist. Visste det också egentligen men ville ändå tro.
@Is och @hvala tack snälla för omtanken, det värmer!Men så tråkig ta det lugnt ett tag och ta hand om dig själv. Kram
Beklagar verkligen. Var med om samma i våras, började blöda lite i v 12 och efter undersökning konstaterades att fostret dött redan i v 9. Kände mig (och känner mig fortfarande) totalt grundlurad. Värsta som hänt mig någonsin och jag har det fortfarande jobbigt efter det. Men nu sitter jag här med en sparkande bäbis i magen som förväntas komma i månadsskiftet feb/mars.
Håller tummarna för att du kommer igenom det bra och har stöttning av din man/sambo så ni orkar gå vidare.
Ja lite så känner jag med egentligen. Sen är det ju vi som tillverkar det osv.Gravid är det fan bara jag som är men det är förstås VI som väntar barn.
Grattis!!!
Usch ja, det är trist och man vill ju hoppas. Men underbart för er att det tog sig så fort så att ni inte behövde vänta längre nu!
Ja lite så känner jag med egentligen. Sen är det ju vi som tillverkar det osv.
Grattis @Kanintant !!