Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är 2 över bim idag. Men har sett tendenser att cyklerna blivit längre och längre sen jag slutade med piller.
Hoppas verkligen du har rätt! Nervöst idag! Vågar inte berätta för sambon heller innan jag är säker
Här kommer då tråkiga jag.
Att cyklerna blir längre och att du inte hittade någon äl med älstickorna kan betyda att du faktiskt inte har någon äl.
Är det ett gravtest du har använt (inte ägglossning vi pratar om alltså?)?Imorse var stickans streck liite starkare. Ska testa efter jobbet igen och i så fall ett digilalt från cb imorgon för att vara säker. Men berättade för sambon imorse vad jag misstänker, kan inte låta bli att hoppas
Är det ett gravtest du har använt (inte ägglossning vi pratar om alltså?)?
För i så fall är det positivt om du kan se ett streck hur svagt det än är (du skall dock inte behöva hålla upp det mot ljuset använda mikroskop eller liknande)
Det är mest jag som har svårt att hålla koll på alla. Risken finns att jag blandar ihop saker iblandJag kanske har varit otydlig i något inlägg, jo det är gravtest. Och jag har inte använt mikroskop xD haha
Nyfiken fråga; varför köpa ägglossningstester och graviditetstest direkt? Jag som blev gravid av misstag (minipiller) tänker att det kan ju gå väldigt lätt. Jag varken behövde eller hann använda dylikt.
Många olika skäl:Nyfiken fråga; varför köpa ägglossningstester och graviditetstest direkt? Jag som blev gravid av misstag (minipiller) tänker att det kan ju gå väldigt lätt. Jag varken behövde eller hann använda dylikt.
Nyfiken fråga; varför köpa ägglossningstester och graviditetstest direkt? Jag som blev gravid av misstag (minipiller) tänker att det kan ju gå väldigt lätt. Jag varken behövde eller hann använda dylikt.