Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
robl ÄL 22/9 BIM 6/10 5 försöket, 23 år, inga barn
_Smulan_ ÄL 22/9(?) BIM 6/10(?) 2:a försöket efter missfall. 32 år, son född 2012
litetsyskon ÄL 27/9 (?) BIM 15/10 första försöket, avkomma -11
Is ÄL 17-19/10, BIM 1/11 (ca). 1a försöket , 26 år, inga barn
MikaTela ÄL 23/10 (?) BIM 6/11, 4:e försöket, 26 år, inga barn
Evina ÄL 27/10 (?), BIM 10/11 (ca). 1a försöket, 28 år, inga barn
Kanintant ÄL 5/11 BIM 19/11 , försök igen efter missfall. 32 år, inga barn
em-pirre ÄL 15/11 BIM 30/11 29 år,försökt över 1 år, inga barn
Jag beklagar verkligenAlltså jag orkar inte med det här
Alltså jag orkar inte med det här
Ett års kö.
Ja. Och sen är det ju det där med att det är över tre timmars körning till kliniken som gör IVF. Och man ska dit ganska många gånger med bara några dagars mellanrum. Det är 6 h körning på en dag, och man mår troligen inte så bra. Jag bara orkar inte med det här.
Hade min stad haft klinik hade jag inte haft så stora problem med det hela.
Finns det inga alternativ som inte har så lång kö? Låter ju så snedvridet om ni försökt ett år och sen ska vänta ett till liksom.Ja. Och sen är det ju det där med att det är över tre timmars körning till kliniken som gör IVF. Och man ska dit ganska många gånger med bara några dagars mellanrum. Det är 6 h körning på en dag, och man mår troligen inte så bra. Jag bara orkar inte med det här.
Hm, ja det är nog så. Bannat! Känns skitlöjligt att bli så lurad för jag tyckte nästan det var onödigt att testa för jag var så säker.
Måste mensen komma innan nästa ÄL eller? Hoppar äggen över om mensen hoppar över eller kan det variera?
Ja. Och sen är det ju det där med att det är över tre timmars körning till kliniken som gör IVF. Och man ska dit ganska många gånger med bara några dagars mellanrum. Det är 6 h körning på en dag, och man mår troligen inte så bra. Jag bara orkar inte med det här.
Fy fan vad jag lider med dig, det måste vara fruktansvärt Jag hoppas verkligen att ni hittar en lösning som ni känner funkar för er, om det nu är privat gyn eller något annat.Tack alla. Jag har kontaktat en privat klinik och får komma dit utan kö. Dock kostar det några tusen euro per försök. Om jag sköter vissa ul här hemma behöver jag bara köra dit tre gånger. Jag ska fundera lite på saken.
Gyn pol svarade på mitt mail. Det är ett år FRÅN FÖRSTA BESÖKET. Och jag hara bara fått remiss ännu. Plus att de vill kolla upp blodprover och sånt IGEN. Jävla skitställe. "Men du är ju BARA TRETTIO ÅR!"
Såhär hårt har jag inte tagit mensen hittills. Det här är fan det värsta hittills. Som vanligt hade jag "helt andra symtom än vad jag brukar innan bim". Hah.
Tack alla. Jag har kontaktat en privat klinik och får komma dit utan kö. Dock kostar det några tusen euro per försök. Om jag sköter vissa ul här hemma behöver jag bara köra dit tre gånger. Jag ska fundera lite på saken.
Gyn pol svarade på mitt mail. Det är ett år FRÅN FÖRSTA BESÖKET. Och jag hara bara fått remiss ännu. Plus att de vill kolla upp blodprover och sånt IGEN. Jävla skitställe. "Men du är ju BARA TRETTIO ÅR!"
Såhär hårt har jag inte tagit mensen hittills. Det här är fan det värsta hittills. Som vanligt hade jag "helt andra symtom än vad jag brukar innan bim". Hah.