Omg nu blev jag tipsad om att slappna av så kommer naturen sköta sitt.
Är det verkligen någon som tror på det där? Så taskigt att kläcka ur sig sånt till dig som har haft sån otur.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja!Är det verkligen någon som tror på det där? Så taskigt att kläcka ur sig sånt till dig som har haft sån otur.
Ja!
Fast jag påpekar ett utomkveds och ett missfall på 6 månader så är det bara att slappna av så lossnar det.
Och inte bara från en person...
"Jag hoppas och håller tummarna....du vet ju orsaken på gott och ont....men vågar du försöka om det kan sluta i utomkveds eller missfall?"
Vad är det med folk?!
Kanske för att så är det ju med alla.Vem som helst kan få missfall eller utomkvedes.Usch, förstår att det är tungt med klumpiga/dummar frågor och påståenden.
Men jag kanske är trög, men citatet ovan - vad är det för fel med det? Jag tycker det är välmenande att hålla tummarna och att fråga om man vågar försöka igen. Eller är jag ute o cyklar?
Jomenvisst...
@Mois : Det varierar lite, men ofta kan det vara så att precis innan flytningarna slutar så släpper ägget. Fast det är ju individuellt också. Jag har flytningar i ca 4-5 dagar, och äl på den sista. Genast efter äl försvinner flytningarna. Det kan vara bra att kolla med stickor ett par cyklar så att man vet hur man själv funkar.
@Miks Grattis!'
@floggingmolly hoppas det bara är en vanlig blödning. Men det verkar ju kanske lite dåligt om testerna börjar visa minus igen...
kl
en vecka till bim. Väldigt tydliga äl-symtom denna gång. Riktigt typiska. Nu är det som vanligt mellan äl och mens. Ömma bröst, illamående o.s.v.
Själv så närmar vi oss ÄL, så nu gymmas det för fullt Vi kör inga ÄL-tester utan jag går efter en app och flytningarna. Jag har ÄL-flytning i ett antal dagar, normalt sett. Är det i mitten av dessa dagar, i början eller i slutet som ägget släpper? Någon som vet "hur det brukar vara"?
Men har du inte förstått än att det är så man skall göra?Omg nu blev jag tipsad om att slappna av så kommer naturen sköta sitt.
Men har du inte förstått än att det är så man skall göra?
Det härrör från samma person som fortfarande tycker att slappna av är bra.Usch, förstår att det är tungt med klumpiga/dummar frågor och påståenden.
Men jag kanske är trög, men citatet ovan - vad är det för fel med det? Jag tycker det är välmenande att hålla tummarna och att fråga om man vågar försöka igen. Eller är jag ute o cyklar?
Det härrör från samma person som fortfarande tycker att slappna av är bra.
Måste tipsa stuteriet som min häst är uppstallad hos; bara alla ston slappnar av ordentligt så kommer dom alla att bli dräktiga. Slappnar man av riktigt ordentligt, så kan det t o m bli en jungfrufödsel.
Typ när man uppnår Nirvana?