Spännande, det låter lovande!
Vågar inte hoppas riktigt på att det är något eller att jag överanalysera, känns lite för bra om det skulle gå på första försöket.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Spännande, det låter lovande!
Vågar inte hoppas riktigt på att det är något eller att jag överanalysera, känns lite för bra om det skulle gå på första försöket.
Eller ta ett gravtesteller är det mensvärk iaf :/ Men tycker inte riktigt det känns så. I så fall borde ju mensen dyka upp ganska omgående, typ imorgon, för nu känns det ganska mycket. Ja det är bara att tåla sig och se hur det är imorgon.
@Kanintant
Du har BIM om 4 dagar ca va? (28??)
Har du tagit något test ännu? Om nej, hur länge ska du vänta?
Testa på morgonen, mest koncentrerad urin då och större chans att det visar plus tidigt
(kan du inte hålla dig så se till att inte ha kissat på minst 4 timmar i varje fall)
Olika tester är olika känsliga. Läs på dem så tror jag det står där (annars kan säkert någon annan svara på det här)
Vet faktiskt inte om de har tester i vanliga butiker. Jag har alltid köpt på apoteket när jag köper "dyrtester".
@robl Håller tummarna att det förvandlas till ett plus om några dagar. Är ju ett gott tecken att mensen inte kommit än iaf.
Jag har haft värk hela kvällen nu, inte all som mensvärk utan det känns som äl-värk ungefär. Sitter inte mitt i livmodern utan till höger, tror dock inte det är ända uppe i äggstocken utan lite längre ner än vid äl. Lite mer som stickande värk än molande...känner inte riktigt igen det.
När borde jag testa igen? Måndag-tisdag?
Åh, låter spännande håller tummar o tår för dig!
För dig kanske det är nog om detta nu men hur är det för alla gravida som läst vad du skrivit och nu ska gå runt och oroa sig så fort de inte är illamående?
Förlåt men jag begriper inte hur man tänker om man går in och skriver en sån där sak, eller ja, om man nu tänker överhuvudtaget.
Lika mycket som de som inte har ont i brösten eller har andra känningar.
Jisses!
@Kanintant Mitt barn tog sig på första. Det kändes nästan oförskämt, men två veckor efter att vi bestämt oss för att försöka så satt vi där med ett positivt graviditetstest. Så nog händer det också
Det är ju så man önskar att det är för alla! Tänk vad enkelt det skulle vara då. Alla kunde planera så att det passade med plugg, jobb och vad det nu månne vara. Superpraktiskt!@Kanintant Mitt barn tog sig på första. Det kändes nästan oförskämt, men två veckor efter att vi bestämt oss för att försöka så satt vi där med ett positivt graviditetstest. Så nog händer det också