@rubytoo Jag förstår absolut din poäng med att det är ett gott tecken att må illa. So far so good. Det jag reagerar på är fortsättningen där du berättar om att du mådde jättebra och att det slutade i missfall. Det är det jag blir ledsen över. De två sakerna har över huvudtaget inget samband. Vissa mår bra andra mår illa. Men huruvida det påverkar den efterföljande graviditetens utgång påverkar absolut inte.
När du skriver som du gör (och jag förstår att du gjorde det för att trösta en stackars illamående person) så säger du indirekt att alla de som inte mår illa borde börja oroa sig för missfall och det är där misstolkningen är ett faktum.
Ingen av oss menar ju i praktiken någon annan illa men det kan låta så fel ibland.
Mvh Miks
När du skriver som du gör (och jag förstår att du gjorde det för att trösta en stackars illamående person) så säger du indirekt att alla de som inte mår illa borde börja oroa sig för missfall och det är där misstolkningen är ett faktum.
Ingen av oss menar ju i praktiken någon annan illa men det kan låta så fel ibland.
Mvh Miks