Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
"Oxybutynin Mylan gör att trycket i urinblåsan minskar och trängningarna blir mindre täta och samtidigt svagare. Förmågan att hålla urinen förbättras."
*KL*
Ff ingen plus eller mens för min del! Jag har inget tålamod till detta nu!!
När trodde du att du skulle ha mens? Kan det inte vara så att din kropp håller på att hitta sin egen cykel och balans igen, så att du upplever den annorlunda mot när du åt p-piller?
Här har brösten svullnat upp, och en finne har dykt upp i ansiktet. Beräknad mens någon gång mellan idag och onsdag, så det är för mig en helt vanlig cykel. Det häftigaste med hela den här grejen tycker jag är att se hur min kropp fungerar utan hormonpreparat- hur brösten signalerar ÄL och mens på G som värsta trafikljusen, hur sekret förändras, humör likaså... jag känner mig väldigt mänsklig, på något vis. "Det var såhär kroppen skulle sköta sig.
Tror du att de som exempelvis har tydliga symptom på ägglossning och kommande mens lättare får graviditetssymptom? Man kanske har mer horompåverkbar kropp, så att säga?