Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Okej, tack! Inte ens det första var rätt!
Öh, beräknad icke mens? Kan man inte bara säga att mensen är slut? Hjälp
Jo men svaga streck har man i princip alltid.
Men med hCG i blodet så får jag tydliga utslag på ältester, alltså två lika starka streck.
HM, men jag borde kunna testa innan väl? Har mellan 26-28 dagar o är på dag 25 idag. Så varför är testdag satt så sent? Har jag inte fått mensen innan fredag så tjuvtestar jag
Hepp!! Nu har stegringen börjat på stickorna och sambon som kommer hem sent ikväll Bäst att jag bäddar sängen och bär in ved så han bara behöver ligga när han kommer hem
Ni får ligga i hårdträning under tidenVilket trevligt välkomnande han kommer få ikväll ! Håller tummarna att det tar sig.
kl.
Jag har antagligen fått tag i ett exjobb som kommer påbörjas till hösten och förhoppningsvis vara klart i början på nästa år. Då det ska bli väldigt snart att snart ta examen och eftersom jag inte vill ta paus i exjobbet har sambon och jag beslutat att ta det lite lugnt nu i två månader (till sambons stora besvikelse) för att sedan köra på framåt april. Känns såklart lite tråkigt men just nu känns det viktigt att få exjobbet gjort, åtminstone nu när jag antagligen fått ett som jag verkligen vill ha .