Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blä, gamla vänner som blir på smällen utan besvär
(Jag är VÄLDIGT förvånad över min reaktion förresten!)
Precis. Jag är så avundsjuk och ledsen att det gör ont. Samtidigt är jag rädd för att något ska vara fel. Tänk om jag inte ens kan få barn.
Den där krypande känslan av att något kanske är fel är jobbig. Den är en elak jäkel och har en tendens att krypa in under skinnet på en och stanna där.
Kan trösta dig med att jag vid det senaste försöket fick ut bara 2 ägg, och de äggen är fyllda 2 år nu. Hoppas alla blir befruktade nu!
Väntan är utan tvekan det absolut värsta!
Just nu börjar jag fundera på om det är ngt fel på mig och då menar jag egentligen inte ur graviditetssynpunkt. Fortfarande ingen mens, negativt på test och ont i ländryggen. Mitt lätta illamående har gått över till extremt och det känns som om ngn försöker sprätta upp magen på mig. Jippie liksom
Jag är bara förvånad, jag trodde inte att det var så illa/känsligt. Men uppenbarligen. Tur att det är en trevlig människa jag är avis på iaf!
Tiden mellan mens och äl är jobbig tycker jag. Bortkastad tid då inget händer. Efter äl har man gjort vad man kunnat, och har lite rolig och spännande väntan framför sig.
kl
Tack för kramar och värmande ord. Jag kan absolut glädjas med vänner som blir gravida, men då man sitter själv och funderar kommer just det där WHYYY?!
Och så hoppas jag att min oro är obefogad.
Tack för pepp, det låter lovande det aka ju bara till ett bra ägg imorrn får jag veta om ngt överlevt. Tid för återföring kl 13. Sen börjar väl då kanske en låååång väntan i bästa fall!