Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis! Det känns som den där paniken över hur allt ska ordna sig hör till
KL
Själv fick jag ett samtal från barnmorskan imorse. Skulle ju haft återföring idag, men icke Först blev jag jättebesviken men nu vet jag inte alls vad jag ska tro. Tyder det på ngt bra eller ngt dåligt? Hann inte fråga ngt heller. Tydligen är 4 stycken ägg befruktade, varav 2 var bättre än de andra, men nu ska de ändå odlas vidare tills på onsdag, dvs.. fem dagars odling. Varför gör man så? Läste någonstans att man kunde göra så när man hade en massa ägg men det har ju inte jag?
Åh jag blir så sur för att jag blev så överraskad att jag inte frågade ngt, brukar i nte vara så seg..
Skulle gissa att det är för att kunna välja den bästa utav äggen att föra tillbaka.
Det här är ju lite omtvistat bland klinikerna. Vissa odlar bara till dag två. Andra odlar alltid till dag fem. Sen finns det dom som oftast odlar till dag två men om det anses behövas odlar till dag 5.
Men vad kan vara skälet att "det anses behövas"? Bara för att kunna välja? De verkade ju först vilja sätta in efter 3 dagar, vad kan ha ändrats liksom?
Tora skrev:Skall på tidigt UL 22/1.
Det är ju imorgon!!
Har du haft problem med oregelbunden mens tidigare?
Jag kan säga att jag har aldrig haft en så lång cykel som denna gång. Då har jag ändå haft mens i snart 20år..