En tråd för oss som vill ha barn/som försöker bli gravida DEL 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: En tråd för oss som vill ha barn/som försöker bli gravida DEL 2

Åh herregud, där kom ett plus.....!!!!!

Grattis :)

Kl
Fortfarande ingen mens och bara ett lätt illamående
Jaja så länge det inte blir värre igen

Vad roligt, grattis!!! Och vad kul att problemet låg i att du inte skrivit i tråden, liksom för mig. ;)

Tur att vi andra håller liv i tråden så den hjälper några iaf :D

Idag har jag haft trådiga blodblandade flytningar :confused: Känner ingen Äl men vi kan väl säga som så att det är jag som initierar nuppande eftersom kroppen skriker att det vore bra. NU!! :o

Den uppför sig verkligen skum när jag går runt och känner efter. Har varit grymt lättirriterad idag också!

Vad roligt, grattis!!! Och vad kul att problemet låg i att du inte skrivit i tråden, liksom för mig. ;)

Haha, ja eller hur!

Nåväl, har inte ens kunnat känna mig glad ännu, bara förvirrad över hur vi ska lösa allt det praktiska, vi har liksom siktat in oss på att det inte blir någon bebis nu och vet inte riktigt hur jag ska få in det i schemat helt plötsligt. Antar att det är chocken... Det blir nog jättebra om liten bestämmer sig för att stanna.

Grattis! Saker och ting löser sig nog ska du se.

Grattis!!!!! Jag antar att vi hedras med att vara de första som får veta? :D

Jag skickade faktiskt ett mms till maken före. Det gjorde jag sist också, då var han förvisso på flyget hem ifrån england, nu var det bara en grej :p

Hans svar va, "haha, så du är gravid?"

(våra dagar här nu senaste har allt krånglat, från att tvättmaskinen sa upp sig, till ena bilen, och nu idag, andra bilen. Toavattnet frös, och ja, det är helt enkelt mycket nu.)

Men då är det väl på tiden att något positivt händer :)

Grattis! Det känns som den där paniken över hur allt ska ordna sig hör till;)

KL
Själv fick jag ett samtal från barnmorskan imorse. Skulle ju haft återföring idag, men icke:( Först blev jag jättebesviken men nu vet jag inte alls vad jag ska tro. Tyder det på ngt bra eller ngt dåligt? Hann inte fråga ngt heller. Tydligen är 4 stycken ägg befruktade, varav 2 var bättre än de andra, men nu ska de ändå odlas vidare tills på onsdag, dvs.. fem dagars odling. Varför gör man så? Läste någonstans att man kunde göra så när man hade en massa ägg men det har ju inte jag?

Åh jag blir så sur för att jag blev så överraskad att jag inte frågade ngt, brukar i nte vara så seg..

Piluttan: Det är snart onsdag, hoppas att allt går bra!

kl

Grattis Emor! Vilka roliga nyheter!

Piluttan: Det är snart onsdag, hoppas att allt går bra!

Tora: Hur mår du? Inga känningar?

Min mens gick över igår. Rekordsnabb. Slutade på den planerade slutdagen trots att den var tre dagar sen. Inte att klaga på:D

Googla :p Det är väl då det kallas för blastocyst? När de får utvecklas lite mer innan de förs tillbaka.

Min var också skitsnabb. Jag hoppas det betyder extra blodrik slemhinna som suger tag i det befruktade ägget om sisådär två veckor.

På måndag ska vi åka Viking Grace. Sambo är finne och jag 1/4 finne. Hade det inte varit käckt om bebis kom till på båten?! :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 714
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
12 13 14
Svar
263
· Visningar
5 271
Senast: Flixon
·
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 370
Senast: Derivata
·
Övr. Barn Hejsan! Kände att jag ville gå med i tråden, även fast vi inte börjat försöka än. Vi tänkte börja försöka i juni om det går som det...
2
Svar
22
· Visningar
2 647
Senast: orkide
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar