En tråd för oss som vill ha barn/som försöker bli gravida del 13

Fortsätter med mina taggningar här 😁 har letat igenom de senaste sidorna för att se vilka som varit aktiva, ber om ursäkt om jag missat någon!

Hur går det för @Libbsticka och @cherie? 😊

Vad kul med någon som håller liv i tråden! Jag har läst ibland, men inte haft ork att skriva när vi är i lite limbo-land. Jag inväntar typ mitten på mars när det gått 3 månader sedan operationen och vi får börja försöka igen (men då kör vi IVF).

Men med det sagt så smygstartade vi med naturligt försök (lite halvhjärtat då vi bara fick till två ligg) denna cykel då det gått 2 månader sen op. Hade fertilt sekret och positivt ägglossningtest i fredags, men har inte haft någon som helst ägglossningssmärta (och jag brukar ha MYCKET smärta) så jag tror inte att jag ägglossade till slut ändå. Jag tempade inte denna cykel så kan varken säga bu eller bä, men ganska säkert på att ÄL nog uteblev.

Så vi inväntar nästa cykel och påbörja IVF.

Vad kul med någon som håller liv i tråden! Jag har läst ibland, men inte haft ork att skriva när vi är i lite limbo-land. Jag inväntar typ mitten på mars när det gått 3 månader sedan operationen och vi får börja försöka igen (men då kör vi IVF).

Men med det sagt så smygstartade vi med naturligt försök (lite halvhjärtat då vi bara fick till två ligg) denna cykel då det gått 2 månader sen op. Hade fertilt sekret och positivt ägglossningtest i fredags, men har inte haft någon som helst ägglossningssmärta (och jag brukar ha MYCKET smärta) så jag tror inte att jag ägglossade till slut ändå. Jag tempade inte denna cykel så kan varken säga bu eller bä, men ganska säkert på att ÄL nog uteblev.

Så vi inväntar nästa cykel och påbörja IVF.
Måste kännas skönt att det är så nära nu med IVF-försök efter all otur? ☺️

Fortsätter med mina taggningar här 😁 har letat igenom de senaste sidorna för att se vilka som varit aktiva, ber om ursäkt om jag missat någon!

Hur går det för @Libbsticka och @cherie? 😊
20250211_060337.webp
Lite oväntat så går det så här. Kul! Men firar inte då förra slutade I missfall.

Här väntas det. 😅
Bim 25 eller 26e beroende på vilken app jag går efter. Har typ en bra känsla denna gången, men är ju väldigt mycket för tidigt att säga.
Plus tror ju att jag haft två tidiga missfall de två förra cyklarna (ett konstaterat och en mens som betedde sig exakt som missfall ett men där jag aldrig testade) så känns ju lite oroligt i vilket fall. 🙃

Här väntas det. 😅
Bim 25 eller 26e beroende på vilken app jag går efter. Har typ en bra känsla denna gången, men är ju väldigt mycket för tidigt att säga.
Plus tror ju att jag haft två tidiga missfall de två förra cyklarna (ett konstaterat och en mens som betedde sig exakt som missfall ett men där jag aldrig testade) så känns ju lite oroligt i vilket fall. 🙃
Grattis! Härligt med bra känsla! Jag börjar nog också landa i känslan att det klarar sig. Får ta och ringa barnmorska snart. Jag känner mig ruskigt arg. Det gjorde jag inte förra gången

Liknande trådar

Övr. Barn Hejsan! Kände att jag ville gå med i tråden, även fast vi inte börjat försöka än. Vi tänkte börja försöka i juni om det går som det...
2
Svar
22
· Visningar
2 732
Senast: orkide
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
27
· Visningar
5 653
Gravid - 1år Jag visste inte om jag skulle fortsätta i min första tråd "vem tar du med till förlossningen?" eller om jag skulle skapa en helt ny...
2
Svar
22
· Visningar
4 048
Senast: Milosari
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
27 287
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Klippa hund
  • Uppdateringstråd 31