Ja dagarna går så otroligt långsamt då. Håller tummarna!CD 25 idag och beräknad mens om en vecka.. Det här med att vänta på att få testa gör mig tokig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja dagarna går så otroligt långsamt då. Håller tummarna!CD 25 idag och beräknad mens om en vecka.. Det här med att vänta på att få testa gör mig tokig!
Tack att du frågar! Bim på lördag, men har 0 förhoppningar som vanligt..Och hur har det gått för dig?![]()
Plussar fortfarande och blöder. Ska på VUL nästa vecka för att se om det är en frisk graviditet eller inte.Hur har det gått för dig?
@Gunnels
Hur går det för dig? Jag kommer ihåg att du låg några dagar före mig och jag är på dag 11 idag så snart är det dags för försök här.
Tack så jättemycket
Kunde knappt sova inatt, är lite i chock.
Jag trodde att vi skulle behöva försöka ett antal gånger precis som med dottern. Sen är det ju inte självklart att det går vägen, men ja..
Shit asså..
Fortsätter med mina taggningar härhar letat igenom de senaste sidorna för att se vilka som varit aktiva, ber om ursäkt om jag missat någon!
Hur går det för @Libbsticka och @cherie?![]()
Måste kännas skönt att det är så nära nu med IVF-försök efter all otur?Vad kul med någon som håller liv i tråden! Jag har läst ibland, men inte haft ork att skriva när vi är i lite limbo-land. Jag inväntar typ mitten på mars när det gått 3 månader sedan operationen och vi får börja försöka igen (men då kör vi IVF).
Men med det sagt så smygstartade vi med naturligt försök (lite halvhjärtat då vi bara fick till två ligg) denna cykel då det gått 2 månader sen op. Hade fertilt sekret och positivt ägglossningtest i fredags, men har inte haft någon som helst ägglossningssmärta (och jag brukar ha MYCKET smärta) så jag tror inte att jag ägglossade till slut ändå. Jag tempade inte denna cykel så kan varken säga bu eller bä, men ganska säkert på att ÄL nog uteblev.
Så vi inväntar nästa cykel och påbörja IVF.
Fortsätter med mina taggningar härhar letat igenom de senaste sidorna för att se vilka som varit aktiva, ber om ursäkt om jag missat någon!
Hur går det för @Libbsticka och @cherie?![]()
Fy, lider med digJag slog om från 1-2 till 2-3 sön höll i i en vecka med tydliga grav tecken. I tisdags slog det om till 1-2 igen och testerna svagare. Inga symtom längre.
Avbokat VUL:et och vill bara ge upp just nu, detta tog hårdare än förra mf.
Visa bifogad fil 162238Lite oväntat så går det så här. Kul! Men firar inte då förra slutade I missfall.
Grattis! Härligt med bra känsla! Jag börjar nog också landa i känslan att det klarar sig. Får ta och ringa barnmorska snart. Jag känner mig ruskigt arg. Det gjorde jag inte förra gångenHär väntas det.
Bim 25 eller 26e beroende på vilken app jag går efter. Har typ en bra känsla denna gången, men är ju väldigt mycket för tidigt att säga.
Plus tror ju att jag haft två tidiga missfall de två förra cyklarna (ett konstaterat och en mens som betedde sig exakt som missfall ett men där jag aldrig testade) så känns ju lite oroligt i vilket fall.![]()
Grattis! Härligt med bra känsla! Jag börjar nog också landa i känslan att det klarar sig. Får ta och ringa barnmorska snart. Jag känner mig ruskigt arg. Det gjorde jag inte förra gången
Inte alls pinsamtHaha! Åh så pinsamt. Jag har aldrig lärt mig alla de där termerna. Mitt huvud finns bara tre saker. Ägglossning, mens gravid.![]()
Haha! Åh så pinsamt. Jag har aldrig lärt mig alla de där termerna. Mitt huvud finns bara tre saker. Ägglossning, mens gravid.![]()
Brukar du ha det som ett tecken på att mensen är på gång?Cykeldag 24 och bruna flytningar.
![]()