Med tanke på dos och garantipaket har tom jag börjat intala mig att de tror vi har god chans att lyckas .Generellt tycker jag läkarna brukar vara ganska pricksäkra i doseringen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Med tanke på dos och garantipaket har tom jag börjat intala mig att de tror vi har god chans att lyckas .Generellt tycker jag läkarna brukar vara ganska pricksäkra i doseringen
Orkar inte logga in på anonyma kontot. Behöver nog skriva av mig lite.
Jag har alltid haft en önskan om barn, åt p-piller till 2015. Satte in kopparspiral för att testa hur jag funkade utan hormoner.
Jag och min partner har alltid sagt att barn väntar vi med. Fine för mig!
Sen i somras var mig mens rejält sen, och mådde illa konstant. Tog ett test som visade positivt. Fick panik och besökte MVC, gravid. Jag kände att nått inte stämmer alls, fick ny tid och misstänkt utomkvedshavandeskap. 2 dagar efter började jag blöda...
Läser in journalen nu att det står två foster hittade varav ena i äggledaren och andra "tillbaka" bildad. Jag förlorade alltså två småttingar och inte en.
Känns skit, tydligen var op aktuellt (aldrig ett ord om det till mig), ev skulle ena äggledaren bort.
Nu fick jag behålla allt men är livrädd för ev framtida graviditet och känner mest att jag aldrig ska utsätta mig för detta igen :/
Vet inte vad jag vill med tråden, men finns det någon som haft utomkvedshavandeskap och kan berätta mer om ev risker osv?
@lil-sisOrkar inte logga in på anonyma kontot. Behöver nog skriva av mig lite.
Jag har alltid haft en önskan om barn, åt p-piller till 2015. Satte in kopparspiral för att testa hur jag funkade utan hormoner.
Sen i somras var mig mens rejält sen, och mådde illa konstant. Tog ett test som visade positivt. Fick panik och besökte MVC, gravid. Jag kände att nått inte stämmer alls, fick ny tid och misstänkt utomkvedshavandeskap. 2 dagar efter började jag blöda...
Läser in journalen nu att det står två foster hittade varav ena i äggledaren och andra "tillbaka" bildad. Jag förlorade alltså två småttingar och inte en.
Känns skit, tydligen var op aktuellt (aldrig ett ord om det till mig), ev skulle ena äggledaren bort.
Nu fick jag behålla allt men är livrädd för ev framtida graviditet och känner mest att jag aldrig ska utsätta mig för detta igen :/
Vet inte vad jag vill med tråden, men finns det någon som haft utomkvedshavandeskap och kan berätta mer om ev risker osv?
Jag har inte själv haft utomkvedes men en i min nära omgivning. Hon fick ta bort ena äggledaren. Har idag en liten på 2 år och en som föds i sommar. Så för henne har det gått bra trots enbart en äggledare.
Spontant utan att ha googlat, oddsen att få två utomkvedes känns liten men vad vet jag.
En jättestor styrkekram
Om du blev gravid när du hade spiral så har jag hört att risken är mycket större för uromkvedshavandeskap med spiral.Orkar inte logga in på anonyma kontot. Behöver nog skriva av mig lite.
Jag skulle testa med äl-test dagligen, men så brukar jag köpa storpack stickor också.Jag kom att tänka på det, om mensen nu hoppar över denna månad, när intäffar då äl? Enligt den "gamla" cyklen som vanligt eller rubbas äl också? Kanske korkad fråga men jag undrar verkligen
Sprutdag tre idag. I kick ass, måste jag få säga. Känns inte ett dugg läskigt att sticka mig längre. Svider lite efter dock.
Hoppas det ger rätt resultat också.
Jag har sagt till sambon att jag framöver vill byta remicade mot humira. För det här var ju enklare än jag troddeMan vänjer sig Nu tar ju inte jag sprutor av samma anledning dock
Särbon klarar fortfarande inte av att se på när jag gör det Han är lite känslig för nålar
Jag har sagt till sambon att jag framöver vill byta remicade mot humira. För det här var ju enklare än jag trodde