En tråd för oss som vill ha barn/som försöker bli gravida:D

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: En tråd för oss som vill ha barn/som försöker bli gravida:D

KL
Givetvis glömde jag att införskaffa ÄL-tester så det blir till att förlita sig på appen denna månad också :o
Ska enligt den ha ägglossning ngn gång från 1/1 och en vecka framåt. Kände mig väldigt sugen inatt och eftersom jag är ganska asexuell av mig annars så hoppas jag att det var kroppen som talade till mig :p

Brukar visa positivt i 1-3 dagar.

Vore ändå lite lustigt om det bara var ägglossning med tanke på dina tidigare svaga streck.

Har du bytt till annat märke?

Som sagt hade blivit förvånad om gravtestet visa + även om du nu skulle vara gravid. För du har väl 5-7 dagar kvar till BIM?

Vad många som verkar ha äl samtidigt. Kul!

Har ju inte haft såhär starkt eller utslag såhär länge förut men någon gång ska väl vara den första.

Eg har jag BIM först 13/14 men om det var Äl den 25e så är det typ en vecka kvar.

Har testlagrets som jag brukar ha.

Men i så fall stämmer det ganska väl med att det skulle vara ägglossning på g?

HAHAHA!

kl
Tror vi har bim på samma dag också:D Är dock väldigt osäker då jag inte testat med stickorna så noga, och då mensen var sen förra månaden. Men nån gång kring 15.1.

Det blir bra om vi blir på smällen nu innan helgen hela bunten så kan vi liksom följas åt hela vägen sen :D

Måste bara flika in: det är vanligt att kvinnor i nära relationer-systrar/bästa vänner/mor-dotter/lesbianer ( ;) ) timar sina cykler.
Det kanske är nåt sånt som händer här i tråden?? :p

Ok.
Ja jag bara kikar ju in här då och då :angel: så det har jag missat.

Smärtan har gett med sig nu så det är nog bäst att jag kollar om nivåerna gått ner. Och så måste jag skicka hem barnet så vi kan ligga!!

(Eller ja barn och barn, han är vuxen, äger hus och bil och försöker göra sin sambo på smällen...)

De jobbar ihop, sambon och hans barn. Så när de inte har något att göra så brukar de vara här på gården och pyssla. Jag har t ex inte behövt gå utanför dörren idag och ändå är ponnyerna matade och vattnade. Och hundarna rastade :D

Du får antyda för sonen att det kommer att liggas här vare sig han är där eller inte. Då blir det säkert fart på honom. Det är väl inga barn som vill veta av sina föräldrars sexliv oavsett hur gamla barnen är :D

Han åkte när jag skrivit inlägget ;)

Nu har jag sovit middag och lovat att jobba extra imorgon så nu är det bara att sätta fart!
Fortfarande fullt utslag på sticka (det här är varför jag köpte hundra :D ).

Om det är lika fullt utslag imorgon bitti måste vi ju ligga imorgon också. Pust! Jag som ska jobba extra imorgon...

Det är hårt jobb det här, att få till en bulle i ugnen :sneaky:

Visst är det :D
Man får verkligen ligga i för att få något gjort :D

(Jag jobbade extra idag på mitt jobb)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 831
Senast: Anonymisten
·
Övr. Barn Hejsan! Kände att jag ville gå med i tråden, även fast vi inte börjat försöka än. Vi tänkte börja försöka i juni om det går som det...
2
Svar
22
· Visningar
2 523
Senast: orkide
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 043
Senast: Amha
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 577
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar