Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det löser sig nog. Det ser fortfarande ut som att det blir ÄL i slutet av den här veckan eller i början av nästa och tills dess ska jag nog kunna locka upp hans myspinne*
*familjeliv - oerhört roande sida om man inte tar allt på allvar
Tar som vanligt sista knappen här och frågar er tjejer här då det inte går att ringa och råd fråga sjukhuset pga stängt till 2a januari pga helg tider Jag skulle börja med provera i mellandagarna men nu har min kropp helt ballat ur och jag har blödat floder i 2veckor och tar aldrig slut! men enligt läkaren så är min mens värdelös och framkallar inte äl då jag har pco. Nu är min fråga tror ni att det bara är att börja äta tabletterna eller måste jag vänta ut blödningen? För han sa ju att jag ska få mens efter dessa 10 tabletter och käka pergo time på 5e dagen. Har haft mens till och från nu nästan varje dag i snart 2.5 månad
Alla som bidrar på något sätt tillhör tråden
Skumt att dom inte sa något om det."
Hur tar din sambo det? Vissa kan ju ta det väldigt hårt. Att ha full fungerande spermier är vanligt att män sätter högt upp på sin "manlighets lista".
Glömde:
Har han haft problem länge? Fick han någon behandling?
Man brukar ju rekommendera värme för att mildra symptomen men det är ju inte att rekommendera om man vill ha barn