Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast bara för att man blir gravid så betyder det ju inte att du inte kan ta tag i vikten. Äta nyttigare och röra sig mer är ju alltid braJA!!:banana
Cb:s test visade ett STARKT pluss! Otroligt. Vi har haft oskyddat sex så länge o flera gånger runt misstänkt äl men inte blivit gravida, o nu när vi bestämt oss för att.försöka på riktigt så går de på första försöket, de trodde jag aldrig eftersom vi hade många odds mot oss (bla jag överviktig) men sex varannan dag under äl hjälpte tydligen.
Dock kom de lite olägligt då jag tänkt gå ner i vikt o hade inte räknat med att bli gravid så fort
Nej vad tråkigt! Hoppas det går bättre den här gången.Mensen kom på BIM +6 här .
Ska ta Pergotime imorgon o 5 dagar framåt, andra månaden nu. Håll tummarna!
Men vad konstigt! Är det samma läkare som sagt åt dig att använda Pergotime som nu säger att det inte är optimalt för någon i din ålder? Himla konstigt isåfall.Jag har hållit på med pergotime i 2½ år utan resultat innan läkaren sa typ att vid min ålder så är det i princip omöjligt att bli med barn på pergotime! Sjyst eller hur?
Sista omgången nu. Ägglossning var sista helgen i januari, cykel med pergotime som varierar mellan 16-46 dagar.