Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh vad bra! Hoppas jag kan dra ner helt på dem. Äter mina pga ett hemsk sak som jag blev utsatt för förra året, så hoppas jag kan sluta helt sen då
Det var ju vid sista kontrollen nu som de sa just om det där att vid min ålder är det hopplöst att få pergotime att fungera samt de kom på att de glömt tagit in permia prov från gubben. För fem år sedan var hans okej, det är mig det är fel på.Vilken dålig stil! man tycker ju att det är deras jobb att hålla koll på såna saker! har du fått nå bättre hjälp nudå?
Vilket den gjorde. Börjar misströsta nu. Nästa fertila period får jag väl bosätta mig hos särbon även om det innebär en massa krångel med pendling. Samtidigt börjar bf-datumen hamna i de månaderna som jag helst inte vill ha barn (november, december), men jag får väl strunta i det. Blir det så blir det när det blir. (Vilken slogan jag fick till där.)Dock börjar jag tro på skengravid/bara konstig-teorin. Minst besvikelse så, om mensj*veln kommer på fredag.