en som aldrig kan bestämma sig...

G

gosebus

Åhh, jag känner mig så dum!
Jag trodde jag hade hittat den rasen jag absolut ville ha och idag var jag på en utställning i Borås för att kolla hur den såg ut i verkligheten.
Och så kommer det en helt annan hund och bara går förbi och jag blev helt såld!
Det kändes precis som att jag hade hittat den felande länken i mitt liv!
GOSH!!! :love:

Någon annan här som råkat ut för samma sak?

Sv: en som aldrig kan bestämma sig...

Vad för ras ville du ha då och vad fastnade du för nu??

Nja, jag har "drabbats" av nästan samma sak! Jag har länge varit övertygad om att jag ALDRIG vill ha en till vovve av samma ras som vi har. Har nämligen förstått att vi har ett rättså unikt exemplar. :o :love: Men har mer och mer insett fördelarna med rasen och kan nog tänka mig en till iaf! :D

/Timsetim

Nja, inte riktigt samma sak, kanske men när jag letade hund så visste jag precis hur jag ville att den skulle se ut och vilka egenskaper den skulle ha, jag trodde dock inte att det fanns en ras som var precis så, utan jag letade först blandras. Men sen snubblade jag över den perfekta hunden för mig, och blir det nå´n gång en hund till så blir det samma eller närbesläktad ras - nu vet jag vad jag vill ha :love: !

Liknande trådar

Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 221
Senast: Hermelin
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 600
Senast: Ragdoll
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
11 037
Senast: valpköpare
·
H
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
13 453
Senast: Bulldoozer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Selenbrist