Monstermom
Trådstartare
Smeden fick vi ju reda på ganska snabbt iom att det inte blev något käk så misstänkte vi smed
Men varför käkade ni smeden!? Den kunde jag icke räkna ut...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Smeden fick vi ju reda på ganska snabbt iom att det inte blev något käk så misstänkte vi smed
Nä, det blev ju precis vad jag inte ville! Jag tyckte jag hade byggt så smart...
Först siaren och röstfifflaren som tillsammans blir en väldigt kraftig roll, men som rimligen inte hittar varandra de första dagarna i alla fall i en lek med 20+ spelare... Plus att det är en fullt rimlig risk att någon av dem dör innan de ens hittar varandra - och sannerligen lär de inte båda sitta kvar ända i slutet i alla fall.
Sen ficktjuven som kunde ställa till djävulskap!
Och så Diamanda, som kunde så lite extra nerv och osäkerhet!
Och så spioninfon, som ingen visste var den kunde landa - till och med de onda kunde få den - och ingen fick särskilt mycket!
My plans, my beutiful plans - you have ruined them all!
Och Mammas gjorde mig frustrerad genomm att sia hedinn och sen inte rösta på henne Fattar ni hur nojjig jag blev då innan jag insåg att hon kanske hade info om bollen också?
Jag visste ju inte säkert att mammas var siare var ju bara en teori från min sida, även om jag var hjälpt av spioninfon.
ja men det blev ju ganska upprört där ett tag, även om kulmen inte kom förrän dagen efter...Du om nån ska väl klara det som kan skriva hur mycket som helst
Lekarna är oförutsigbara. Jag jkan tro att jag planerat och tänkt på olika senarion som LL men all dessa underbara deltagare har liksom lite egna ideer om hur det ska gå.
Men varför käkade ni smeden!? Den kunde jag icke räkna ut...
Det är så roligt att denna lek verkligen blev ett bra lagspel på bägge sidorna.
Tycker att det är bästa budskapet till nya spelare - tänk LAG!
Dentaku gjorde det så grymt bra i precis rätt läge
Och drottningens luring med att välja Mirtai.
Ja en rolig och lärorik lek.
slutsatsen av detta måste varaNä, det blev ju precis vad jag inte ville! Jag tyckte jag hade byggt så smart...
Först siaren och röstfifflaren som tillsammans blir en väldigt kraftig roll, men som rimligen inte hittar varandra de första dagarna i alla fall i en lek med 20+ spelare... Plus att det är en fullt rimlig risk att någon av dem dör innan de ens hittar varandra - och sannerligen lär de inte båda sitta kvar ända i slutet i alla fall.
Sen ficktjuven som kunde ställa till djävulskap!
Och så Diamanda, som kunde så lite extra nerv och osäkerhet!
Och så spioninfon, som ingen visste var den kunde landa - till och med de onda kunde få den - och ingen fick särskilt mycket!
My plans, my beutiful plans - you have ruined them all!
Underbara? Du menar sabotörer!?
(Självklart skojar jag bara, jag tyckte det var både kul och spännande att se er spela! En helt annan upplevelse än att spela själv! )
Kanske för att vi inte fattat att hon var smed innan vi misslyckades med käket...
Kanske för att vi inte fattat att hon var smed innan vi misslyckades med käket...
Ja, så långt var jag med - men sen gjorde ni ju om det? Varför?
För att då skulle de lyckas!
Antagligen
För att då skulle de lyckas!
Antagligen
Jag var ju faktiskt inne på att drottningen kunde använda gissningarna för att luras, men att hon inte borde göra det eftersom hon hade så få! Men jag tänkte ju inte så långt att hon kunde gissa rätt och sedan luras efter det
Men nu fick jag ju aldrig någon spioninfo så behövde inte bekymra mig om det
Jag vill bara säga att vi faktiskt inte räknade med att käka så många bybor! Vi viskade och diskuterade vilka som kunde ha vilka roller och varje gång vi valde någon som vi tänkte "jaaa, den där måste ju ha den specialrollen!" så var det en sabla vanlig BYBO! Helt galet hur vi lyckades pricka dem alla
Och så när det var två bybor kvar så tänkte vi nu måste vi lyckas för annars får vi en spion..! Och vad gör vi?