En midsommarnatts mardröm (ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
javisst fasen.
Jag trodde det bara gällde om det gått till en ulv

Hm, rätt säker på att det var tänkt att funka på ond-utanför-lyan också, men orkar i ärlighetens namn inte kolla nu... :p

Det här var leken-som-inte-ville-dö, allvarligt. :cautious: :laugh:
Sååååååå trött jag var nånstans kring DL4! :eek:
Tack och lov så lugnade det ner sig mot slutet, även om det höll på ett tag till. :D
 
Fast det var inte en hint, egentligen.
Trög var jag i vilket fall, jag började dock efter våra disskusioner där på slutet tro att du var brevis och delat ut brev till någon ond, jag fick dock inte riktigt ihop det för hur skulle du kunna veta vem som var ond? Du kan ju inte ge paket till dig själv.
 
Hm, rätt säker på att det var tänkt att funka på ond-utanför-lyan också, men orkar i ärlighetens namn inte kolla nu... :p

Det här var leken-som-inte-ville-dö, allvarligt. :cautious: :laugh:
Sååååååå trött jag var nånstans kring DL4! :eek:
Tack och lov så lugnade det ner sig mot slutet, även om det höll på ett tag till. :D

Det stod så i rollistan också tror jag.
 
Jag ångrar bittert att jag satte fart på @Mammas redan i första DL, var fick jag idéen om att det var roligt att spela med henne? :meh: ;)
Himla trist att ni allihopa gick med på hennes teori men tack och lov drabbades hon åtminstone av min hämnd! :devil: Men lite får jag väl skylla mig själv som inte fixade att rösta på rätt person för att rädda mig själv, då hade jag kanske klarat mig lite längre... ;)
hm
det var nog mig du fick fart på allra först i början, med dina funderinar om vad SVÅRT det måste vara att ha rollen Diamanda
:angel:
 
Ha ha!
Jag erkänner att jag pladdrar om allt möjligt, om paket och sior och gudvetallt. Så att försöka sortera ut något som är applicerbart på mig är nog omöjligt.
 
Oj, nu somnade jag visst ifrån DL! Tur att jag redan hunnit rösta :p Fast extrarösten glömde jag bort denna gången, inte för att den gjort någon skillnad sedan jag tog över men ändå :angel:

Jag fattar inte alls Tora-grejen heller, och jag och @Mammas var övertygade om att Vira var brevisen, men annars så hade vi bilden ganska klar.

Jag är glad att jag fick ärva Mammas av @quarter4ever , tänk vad mycket lättare det var att komma med vettiga teorier när man satt på facit :D

Men TACK alla för en jätterolig lek och bra spelat! :bow:
 
Oj, nu somnade jag visst ifrån DL! Tur att jag redan hunnit rösta :p Fast extrarösten glömde jag bort denna gången, inte för att den gjort någon skillnad sedan jag tog över men ändå :angel:

Jag fattar inte alls Tora-grejen heller, och jag och @Mammas var övertygade om att Vira var brevisen, men annars så hade vi bilden ganska klar.

Jag är glad att jag fick ärva Mammas av @quarter4ever , tänk vad mycket lättare det var att komma med vettiga teorier när man satt på facit :D

Men TACK alla för en jätterolig lek och bra spelat! :bow:

Extra rösterna hjälpte mig att lista ut din roll, fick spioninfo flera dagar på slutet så lite nytta gjorde dem. :)

Varför trodde ni Vira var bevis?
 
Extra rösterna hjälpte mig att lista ut din roll, fick spioninfo flera dagar på slutet så lite nytta gjorde dem. :)

Varför trodde ni Vira var bevis?

Det där var en effekt jag inte tänkt igenom - med bara en bybo kvar hade man plötsligt en spion!

Varför attackerade ni bybor och onda-utanför-lyan så hejvilt i den här leken!? Jag har aldrig sett maken till en sådan slakt av sådana roller! :laugh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 374
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 985
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 223
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 412
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Hönstråden II
  • Kroniskt sjuk och hund

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hästfolkets lilla ordbok
  • Lerig hage

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp