Förstår mig inte på er som struntar i om er partner ligger med halva Sverige, ljuger och bedrar er, men bara ni inte får redo på det är allt perfekt??
Är man otrogen och tycker att det är helt okej att ljuga om det så är det högst troligen inte det enda man ljuger om. Lögn föder lögn.Stora delar av ert förhållande är mao baserade på lögn och oärlighet, gud vet vad som faktisk är äkta och sanning i ett förhållande som byggs på lögn och sticka huvudet i sanden strategin... Jag tycker det låter fruktansvärt att leva i en sån relation.
Men ni tycker alltså detta är ett sunt och bra förhållande och skulle bli arga på budbäraren som informerar er och slår hål på livslögnen?![]()
Njae.
Om min sambo konstant låg med andra skulle vi ha andra problem.
Jag skulle inte bli arg på den som möjligen berättade för mig men jag skulle inte heller bli tacksam.
Ett engångsligg här och där betyder inte att mitt liv är en lögn.
Ett till förhållande är en helt annan sak.
Och, om han låg med halva Sverige skulle han ju aldrig vara hemma, varför skulle vi då vara tillsammans om han inte ens vill vara med mig? Vi är ju tillsammans för att vi vill spendera tid tillsammans, inte för att vi inte har något bättre för oss.
Min sambo åker till Finland en eller två gånger om året och fungerar det med djuren åker jag med. Annars inte. Ska han redogöra för varje sekund där då för att han inte ska anses ljuga?
Eller ska jag rapportera från varje timme när jag är på träningsläger med ponnyn?