Ja det gäller att hålla alla optioner öppnaDet är till att använda hängslen och spekulera i att ett parti inte klarar 4% spärren och att de kan få 10%
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det gäller att hålla alla optioner öppnaDet är till att använda hängslen och spekulera i att ett parti inte klarar 4% spärren och att de kan få 10%
Chansen är ju att det finns en eller annan förnuftig centerpartistMin enda tröst är att sd+m+kd+l är ett mandat mindre än de övriga tillsammans.
Jag tror nog de flesta centerpartister är tillräckligt förnuftiga för att inte vara "förnuftiga" på det sätt trollet menar.Chansen är ju att det finns en eller annan förnuftig centerpartist
Om det vore så, att de flesta centerpartister håller på "troll-linjen" så skulle Löfven sitta säkert i sadeln. Men istället så inser man vad det självskadebeteendet skulle innebära för partiet. Man har ju ett bra exempel i MP att tillgå, vad S-sammarbetet resulterade i Det är förmodligen av den anledningen både C och L tvekar i det längsta och eftersom de "trollar" ( fiskar) efter röster och är beroende av dessa så..... ps slipa dina kniva så du får fler skarpa knivarr i din låda...det verkar behövas..Jag tror nog de flesta centerpartister är tillräckligt förnuftiga för att inte vara "förnuftiga" på det sätt trollet menar.
Fick du anstränga dig hårt för att missuppfatta det där eller gick det på slentrian?Varför skulle M någonsin göra det ? V är väl så långt till vänster man kan komma.
[QUOTE="sjoberga, post: 18703432, member: 6843"}
PS. Jag kan garantera att inte heller V inte kommer att stödja eller samarbeta med M även om M får 99% av rösterna. DS.
Varför skulle M någonsin göra det ? V är väl så långt till vänster man kan komma.
SDs hållning att invandrare inte passar in i Sverige och hest ska utvisas?Nja man kan nog komma betydligt mer till vänster än V...och det finns väl grupperingar med betydligt mer utflippade åsikter än SD. Men en fråga som visar hur det svänger. Jämför SD:s hållning visavi migration 2014 och jämför den med den politik som S/MP genomdrev under förra mandatperioden
Har SD Sagt att invandrare, som grupp ska utvisas, skulle vara intressant att avföra det som fake news men du har måhända källa på det. Men då framförde SD väl krav på att svensk migrationspolitik skulle anpassas till eu genomsnitt och helst lägre...och vad beslutade Soch MP omSDs hållning att invandrare inte passar in i Sverige och hest ska utvisas?
Den har inget annat parti närmat sig vad jag vet , kanske möjligen M och Kd men jag tvivlar på det.
Nja man kan nog komma betydligt mer till vänster än V...och det finns väl grupperingar med betydligt mer utflippade åsikter än SD. Men en fråga som visar hur det svänger. Jämför SD:s hållning visavi migration 2014 och jämför den med den politik som S/MP genomdrev under förra mandatperioden
JÅ nämner det i intervju på intervju att han inte vill ha flyktingar att ingen borde släppas in och att alla problem för Sverige skulle försvinna om vi inte hade invandrare (eller snarare att problemet man diskuterar för sekunden inte skulle finnas om invandringen var 0". Det är liksom SDs huvudfråga. Har du verkligen lyckats missa den? Hela partiprogrammet genomsyras "Sverige åt svenskarna".Har SD Sagt att invandrare, som grupp ska utvisas, skulle vara intressant att avföra det som fake news men du har måhända källa på det. Men då framförde SD väl krav på att svensk migrationspolitik skulle anpassas till eu genomsnitt och helst lägre...och vad beslutade Soch MP om
En källa nämner vem som sagt vad, när och var jag kan finna denna text..så jag väntar fortfarande SD partiprogram genomsyras av en nationell protektionistisk inställning. Vilken jag inte delar. däremot delar jag den inställning som numera en klar majoritet i riksdagen delar, den att vi inte kan ha en generösare flyktingpolitik än övriga EU. Och den delar ju även S och MP.JÅ nämner det i intervju på intervju att han inte vill ha flyktingar att ingen borde släppas in och att alla problem för Sverige skulle försvinna om vi inte hade invandrare (eller snarare att problemet man diskuterar för sekunden inte skulle finnas om invandringen var 0". Det är liksom SDs huvudfråga. Har du verkligen lyckats missa den? Hela partiprogrammet genomsyras "Sverige åt svenskarna".
Källa SDs partiprogram partiledardebatten samt 99% av intervjuerna med JÅ (om inte fler). Du kan inte ha missat SDs inställning till flyktingar, de ska inte få komma hit, de passar inte in - ingen ska få uppehållstillstånd, de bär inte med sig den svenska kulturen i sina gener. Det är för övrigt huvudorsaken att flertalet partier inte vill samarbeta med SD på något plan, och grundorsaken till problemen att bilda regering.En källa nämner vem som sagt vad, när och var jag kan finna denna text..så jag väntar fortfarande SD partiprogram genomsyras av en nationell protektionistisk inställning. Vilken jag inte delar. däremot delar jag den inställning som numera en klar majoritet i riksdagen delar, den att vi inte kan ha en generösare flyktingpolitik än övriga EU. Och den delar ju även S och MP.