Eftermagar?

Sv: Eftermagar?

"Nordsvensk" det är väll inget fel på din mage hoppas att jag har lika snygg mage efter när jag har vart gravid..

Nu ni håll i hatten...
phpwegvli.jpg

4 Veckor mellan bilderna. Dock gått upp 2 kilo efter op, man får ju inte motionera så mkt, har precis börjat röra på mig igen :banana:
Men visst ser ni skillnad?

(Ignorera min sneda höft, jag ska till naprapaten jag lovar!)

wow vilket snyggt jobb :bow:

bananabambi skrev:
Skrytbild!

Man får faktiskt inte vara med och visa eftermagar uta bristningar!

Jag fick faktiskt bristningar, kolla ovanför å under naveln.

phpuvd4hl.jpg

Jag är så fashinerad över vad min lilla kropp klarat av :bow:

Men vilken jätteskillnad! Det är ju jättestor förändring, känns det bra?

Min mage ser ut som din, men jag har inte gått ner allt ännu. Naveln kommer nog alltid vara rynkig, men jag hoppas att magen drar ihop sig inte inte hänger så väldigt även om det är massa skinn. Det är så omständigt med kläder när man har det där hänget.

Tyvärr har jag alltid haft magen som "överhäng", då jag opererats när jag var liten och har ett långt ärr över blygdbenet. Ovanför ärret hänger magen över, och jag retar mig på det. :cry:

känns jättebra..... ska bli sååå skönt att kunna ha jeans utan skav :banana: och kunna känna sig mer obesvärad.... kände mig som en känguru som hade kunnat stoppa tillbaka ungen när som helst.... hahaha

men du om man har besvär är det värt varenda öre det kostar att fixa det..... jag trodde aldrig jag skulle använda mig av plastikkirurgi men nu är jag inte anti längre....

Vad fint det blev!!!! Njut av din "nya" kropp, du är värd det.

Jag har inga problem med magen (har inte en enda bristning även om jag fått två barn :angel:) MEN då jag väntade tvåan vägde jag över 90 kg på slutet och det straffade sig i åderbråck på vänster ben. Flera av dem är ganska fula och syns bra på sommaren då man har kjol, jag hade tänkt strunta i dem, men i somras märkte jag att folk tittade på dem och ett par människor kände sig "tvungna" att kommentera också :(.

Så nu är jag litet på g att ta bort dom, nån som gjort sånt?

Vilken skillnad! Jättelyckat!
Förstår att du tycker att det är skönt!

Pmm, din mage har garanterat inte ett spår av graviditet inom 2 månader! :)

Nu ni håll i hatten...
phpwegvli.jpg

4 Veckor mellan bilderna. Dock gått upp 2 kilo efter op, man får ju inte motionera så mkt, har precis börjat röra på mig igen :banana:
Men visst ser ni skillnad?

(Ignorera min sneda höft, jag ska till naprapaten jag lovar!)

Sned höft :rofl:, vart då :D?!

Det blev jätte stor skillnad, förstår att du känner dig nöjd och glad!

Du betalade operationen själv va? Vad kostade den?

*kl*

usch! vet inte om man direkt vill visa upp sin mage som den ser ut nu :(
bristningar flera cm över naveln och på hela magen och ner på blygbenet och en bit ner, skinn som hänger och man känner sig riktigt ful!

jag gick upp 25 kg under min graviditet och nästan allt satte sig på magen.

denna bilden är tagen i vecka 16, rätt så stor mage redan då...
15998800.jpg

denna bilden är tagen 6 månader efter förlossningen, har fortfarande bara gått ner 8 kilo sen förlossningen.
15998801.jpg

denna bilden är tagen 1 september. jag tog mig i kragen och gick ner 13 kg till. fortfarande har jag 7 kg kvar till vikten innan jag blev gravid.
15998802.jpg

magen hänger fortfarande och bristningarna är kvar men dom har blekt en del.
jag håller fortfarande på att kämpa med vikten, att det ska vara så jävla svårt :devil:
men viktminskningsresultatet ni ser är på kort tid. jag började den 4 juni och 1 sep. hade jag gått ner 13 kg. inte så illa tycker jag!

jag gick ner ytterligare 2 kg efter kortet togs, sen tog jag en paus och nu kör jag igång igen.
jag ska vara nere på min normalvikt till jul har jag tänkt!

sen det där med att det sitter i generna med att få bristningar, tror inte ett skit på det. mamma har fått 5 barn å har inte en ända bristning :cool:

KL

Nu kan jag visa min eftermage!

Den har dragit ihop sig väldit mycket, vilket jag inte trodde, pga av alla bristningar!

Magen i vecka 40

Vecka40391.jpg

Magen 4 dagar efter förlossning

magen4dagarefterfrlossningen.jpg

Jag vill inte visa min mage.
Det kommer ta tiiiiiiid innan den ändrar sig.
Sen har jag snittet med, men kanske sen, när jag gått ner 15 kilo till.. :angel:

Liknande trådar

Gravid - 1år Vår son är 8 månader nu och sedan en tid tillbaka har vi börjat försöka introducera riktig, vanlig mat till honom. Med dottern körde vi...
Svar
9
· Visningar
480
Senast: gulakatten
·
Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 705
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 365
Senast: Derivata
·
Kropp & Själ Jag har en nu 18-årig dotter. Hon är min mans och mitt andra barn, men vår första flicka hann aldrig börja leva, så dottern har hela...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
11 088
Senast: sardellen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar