Eftermagar?

Sv: Eftermagar?

Min eftermage 6 veckor efter förlossning. Den är borta! :banana:

Tänk om bristningarna kunde försvinna också...:mad:

magen6veckorefBF.jpg

Oj, du ser inte ut att ha haft en bebis i magen. Och särskilt inte för 6 veckor sedan!!!

En annan har en liten "bulle" kvar och snart är William ett halvår! Fast jag har gått upp igen i vikt nu när man går hemma och proppar i sig...

Hoppas att min också blir fin så snabbt igen !

Det blev den med ettan, men då var jag yngre och första barnet, så jag har inga större förhoppningar!
Det enda positiva är att jag sluppit bristningar på magen, låren däremot...:eek:

*kl*

Fantastiskt hur olika alla är!!
En del blir juh supersnygga direkt efter och för en del tar det lite längre tid *wow*.

Haha jag har alltid tror att så fort barnet ploppat ut så försvinner magen, typ som en ballong :o.

Ni är modiga som visar bilder :bow:.

Tappa inte tron, ;) jag har ju oxå nyss fått mitt andra barn & jag är så gott som platt igen nu efter 9 veckor (har visserligen varit rätt så platt hela tiden efter förlossningen), bara det där mjuka kvar, det som var muskler innan :angel:

*kl*

Jopp det känns topp! Men det är ju som inte läkt än... jag sväller ju upp och är lite sne å så... :rofl: måste hålla mig till tåls först efter 6 mån ska man kunna se någorlunda slutresultat... på håll ser det bra ut.... det värsta är ingen känsel kring naveln och under till ärret, så det känns HELSKUMT.... som en spänning/tyngd... haha men man vänjer väl sig :angel:

Underbart att se Filiduttan, jag har själv samma problem som du hade innan du opererade dig. Men jag väntar ett par år med min operation.. Får väl se ut som jag gör, frågan är iofs om det blir några barn gjorda med den här hängmagen.. :mad:

Uppdaterar...

10½ vecka efteråt, alla kg är borta men jag är långt ifrån lika vältränad som innan :angel: för er som inte vet det slutade jag jobba strax efter halva graviditeten och då gick jag från att legat under normal SF-mått till normal/strax över normal :angel:

phpgxuost.jpg

phpjxyv3o.jpg

min navel ser inte längre ut som ett *hrm* rövhål men jag har så :devil: ont i fogarna nu när de drar ihop sig :(

*KL*
GUD vad orättvist livet är!! Alla har ju SKITSNYGGA kroppar..mina barn är 4,5 år & 3 år & jag ser fortfarande smågravid ut.. & även om jag är på väg ner i vikt (3 år senare!!!!!) så ser magen ut som en volang... *suck* ORÄTTVIST var ordet..

Liknande trådar

Gravid - 1år Vår son är 8 månader nu och sedan en tid tillbaka har vi börjat försöka introducera riktig, vanlig mat till honom. Med dottern körde vi...
Svar
9
· Visningar
478
Senast: gulakatten
·
Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 704
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 365
Senast: Derivata
·
Kropp & Själ Jag har en nu 18-årig dotter. Hon är min mans och mitt andra barn, men vår första flicka hann aldrig börja leva, så dottern har hela...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
11 083
Senast: sardellen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Valet i USA