Eftermagar?

Sv: Eftermagar?

Din mage ser exakt ut som min. Mitt mått var typ 40 och bebin vägde 5,2 kilo. Jag fick mitt sista barn för åtta år sen och min mage är fortfarande randig och degig. Jag har dessutom ett kejsarsnittsärr från naveln och ner till blygdbenet.

Filli:
Jag hoppas ju på att slippa betala min op själv, eftersom allt skaver och skapar obehag och smärta så borde jag vara berättigad en operation. Det säger i alla fall min läkare. Men det är ju inte han som bestämmer. Men innan jag gör något så skall jag vara säker på huruvida vi skall ha fler barn eller inte. Operationen blir ju bortkastad om jag blir gravid igen.. Och så skall jag gå ner resten av graviditetskilona.. :D

millus:
Saga vägde 4880.
Mamma har också ett snitt från naveln och ner till blygbenet.

Min mage gillar jag verkligen inte. Men jag får lära mig att leva med den och acceptera den. Den har ju blivit bättre, "hängmagen" längst ner har halverat sig sen nyår. Men degig är den fortfarande. Jag har ju massa magmuskler med vilket gör att den står rakt ut högst upp.. Fult och surt :p

Men det ÄR värt det. Saga är mitt allt, min mage var inte speciellt sexig innan jag vart gravid heller ;)

Det där, det kallar jag ORÄTTVIST!!!:p

Tittar ner på min egen degiga, randiga och ärriga mage...ÅTTA år efter sista barnet:smirk:

Oj vilken skillnad! Bra jobbat!? Antar att det är en del träning som gjort det!? Ridning? :)

hahahaha.... nej... det är farbror doktorn och hans kniv som fixat till det ;)
Ingen träning i världen hade kunnat få min mage normal med tanke på hur den såg ut innan :p

WOW! Inte visste jag att du hade gjort en bukplastik! Fick du den bekostad av landstinget som du ville? SKitsnygg mage i alla fall! :bow:

WOW! Inte visste jag att du hade gjort en bukplastik! Fick du den bekostad av landstinget som du ville? SKitsnygg mage i alla fall! :bow:

Tackar. Jag hade säkert fått den bekostad om jag velat men jag gjorde inte det, orkade inte krångla med systemet och ville bestämma kirurg själv så jag betalade ur egen ficka :)

Det är vad jag sparar till nu, en sådan operation. Kommer dröja innan jag får rådmed det, men å andra sidan hinner jag gå ner mer då, och då får jag se hur pass illa det ser ut med min mage då. Just nu är den en enda stor uppgiven suck.

Min fula mage som jag aldrig blir av med ser ut såhär.. pojken kröp ut genom kejsarsnitt 050323..
HPIM0452.jpg

HPIM0455.jpg

Den har iofs sett värre ut men jag avskyr den, går nästan jämt i döljande kläder!

Kan trösta dig med att jag ser ut sådär. 20 år och inte ens varit gravid ;)

Sådär ser jag oxå ut och massor av bristningar på låren oxå... Och jag hatar det! Tycker verkligen det är jätte jobbigt! Kan knaoot ha några av mina gamla kläder, byxorna är för tajta och alla snygga toppar för korta. :cry:
Skulle göra vad som hellst för att få operera mig!

sådär ser jag åxå ut. fast med mer fett.

Jag kan bara ha mjukisbyxor. jeans å sånt sitter så att fläbbet väller över. Alla tröjor är för korta...

Så kläder jag använder är mjukisbyxor, lång t-shirt eller linne+ en stor munktröja.

Det suger!

Jag försöker gå ner i vikt men har noll motivation!

Ingen som kan sponsra mig med en fettsugning och bukplastik?

Sådär kommer väl min mage se ut när jag blivit smalare. Jag har fortfarande en heldel "babyfett" kvar.. 3½ månad efter förlossningen.. Dock har jag tappat drygt tio kilo sen jag la in min bild (förra eller förrförra sidan).. Jag ser fortfarande rätt gravid ut, fast i ett tidigare stadie :angel:

Liknande trådar

Gravid - 1år Vår son är 8 månader nu och sedan en tid tillbaka har vi börjat försöka introducera riktig, vanlig mat till honom. Med dottern körde vi...
Svar
9
· Visningar
477
Senast: gulakatten
·
Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 702
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 365
Senast: Derivata
·
Kropp & Själ Jag har en nu 18-årig dotter. Hon är min mans och mitt andra barn, men vår första flicka hann aldrig börja leva, så dottern har hela...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
11 083
Senast: sardellen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Oseriös avel 2023