Eftermagar?

Sv: Eftermagar?

tack så mycket :)
blir alltid glad av att få såna kommentarer, det hjälper en på vägen "ner"!

Snyggt jobbat! Skulle inte kunna se att det var du som badade om du inte skrivit det.

Så här ser min mage ut 8 dagar efter förlossningen.
phpieps8k.jpg

Måste bara buga:bow::bow::bow:för alla er som är så modiga å visar sina magar.
Själv vågar jag inte, massa bristningar,lite hägmage och supersexigt snitt:crazy: Visst var det värt det har ju fått 2 super fina pojkar, men visst önskar jag att jag tillhörde den andra skaran. Som min mamma tex....suck.
Det är svårt att få kläderna sitta snyggt och bekvämt.

oj den här tråden låg långt bak :angel:

5 veckor efter förlossningen.
phpzhxhrt.jpg

phpklqaaj.jpg

När försvinner hormonranden? Min navel ser ju ut som ett skithål :rofl:

Ja du, det undrar jag också! William blir 5 mån imorgon och min hormonrand är fortfarande inte borta :eek:.

Ja du, det undrar jag också! William blir 5 mån imorgon och min hormonrand är fortfarande inte borta :eek:.

Neeej :eek: Tack än en gång för att det inte är bikini tider :bow:

Hur skulle de se ut, ena tutten ser ut som den är lånad av Natasha Peyre och den andra har samma size som innan jag blev gravid, sen världens hormonrand och en navel som ser ut som ett skithål!

När Rasmus kräks mycket önskar jag att det är sommar, så man bara kan spola av honom i princip, slippa alla klädbyten, men ser jag mig själv i underkläder är jag himla glad över att det är vinter.

Hur skulle de se ut, ena tutten ser ut som den är lånad av Natasha Peyre och den andra har samma size som innan jag blev gravid, sen världens hormonrand och en navel som ser ut som ett skithål!

När Rasmus kräks mycket önskar jag att det är sommar, så man bara kan spola av honom i princip, slippa alla klädbyten, men ser jag mig själv i underkläder är jag himla glad över att det är vinter.

:D:D:D:D:D:D

Ha ha :rofl::rofl:
Det "värsta" här hos mig är att vi ska åka till kanarieöarna i mitten av januari. Hrm, jag kommer vara såååå snygg i bikini :o :angel: (inte). Måste köpa mig en ny bikini förresten för boobsen får inte plats i min gamla. Hoppas "raggarsträngen" bleknat lite tills dess. Kanske man ska köpa sig en baddräkt istället...;)

Så ser min mage oxå ut. så var inte ledsen, du är inte ensam :D
Fast just nu är den ju full med Bäbi så för första gången på 3,5 år är den faktiskt riktigt fast i hullet ;)

// Anna

Senast ändrad:

Hej!

Jag hoppas det går bra! Vet en som fick sitt ena bröst förstört efter en bröstoperation (förminskning) efter 2 graviditeter. Innan var hon till 100% övertygad om att hon ville genomföra operationen, nu ångrar hon sig. Vill inte skrämmas men tycker det är sorgligt att läkare inte informerar om de risker som trots allt finns.

Brösten ska opereras när jag är klar med graviditeter.QUOTE]

Jag vet oxå en som fått sina brös helt förstörda av en bröstförminskning efter två graviditeter. Den här tjejen ångrar sig oxå väldigt mycket. Så det är definitivt inget riskfritt ingrepp... :(

// anna

Så ser min mage oxå ut. så var inte ledsen, du är inte ensam :D
Fast just nu är den ju full med Bäbi så för första gången på 3,5 år är den faktiskt riktigt fast i hullet ;)

// Anna

Nej, jag vet att jag är långt ifrån ensam. Men om ett par veckor tillhör inte jag den gruppen längre för då ska jag göra en stor bukplastik och tuttlyft och hoppas slippa titulera mig mrs. Hängbuksvin längre :cool::p

Sätt på honom en stoor frottehaklapp, oslagbart till spykillar!

Sätt på honom en stoor frottehaklapp, oslagbart till spykillar!

Det räcker inte, har sånna haklappar. Funkar dock ganska bra om man kompletterar med en badhandduk oxå.

Det roliga är ju att han kan kräkas när som helst, även fast det gått 4 timmar sen han åt ;)

min hormonrad försvann helt när min son var ca 8 1/2 månad....

Liknande trådar

Gravid - 1år Vår son är 8 månader nu och sedan en tid tillbaka har vi börjat försöka introducera riktig, vanlig mat till honom. Med dottern körde vi...
Svar
9
· Visningar
478
Senast: gulakatten
·
Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 704
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 365
Senast: Derivata
·
Kropp & Själ Jag har en nu 18-årig dotter. Hon är min mans och mitt andra barn, men vår första flicka hann aldrig börja leva, så dottern har hela...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
11 088
Senast: sardellen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar