Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Snyggt jobbat! Skulle inte kunna se att det var du som badade om du inte skrivit det.
Så här ser min mage ut 8 dagar efter förlossningen.
ojoj....skulle önska att min såg ut sådär.
Och så här såg den ut efter fem månader:
När försvinner hormonranden? Min navel ser ju ut som ett skithål
Ja du, det undrar jag också! William blir 5 mån imorgon och min hormonrand är fortfarande inte borta .
Neeej Tack än en gång för att det inte är bikini tider
Hur skulle de se ut, ena tutten ser ut som den är lånad av Natasha Peyre och den andra har samma size som innan jag blev gravid, sen världens hormonrand och en navel som ser ut som ett skithål!
När Rasmus kräks mycket önskar jag att det är sommar, så man bara kan spola av honom i princip, slippa alla klädbyten, men ser jag mig själv i underkläder är jag himla glad över att det är vinter.
Neeej Tack än en gång för att det inte är bikini tider
Hur skulle de se ut, ena tutten ser ut som den är lånad av Natasha Peyre och den andra har samma size som innan jag blev gravid, sen världens hormonrand och en navel som ser ut som ett skithål!
Hej!
Jag hoppas det går bra! Vet en som fick sitt ena bröst förstört efter en bröstoperation (förminskning) efter 2 graviditeter. Innan var hon till 100% övertygad om att hon ville genomföra operationen, nu ångrar hon sig. Vill inte skrämmas men tycker det är sorgligt att läkare inte informerar om de risker som trots allt finns.
Brösten ska opereras när jag är klar med graviditeter.QUOTE]
Så ser min mage oxå ut. så var inte ledsen, du är inte ensam
Fast just nu är den ju full med Bäbi så för första gången på 3,5 år är den faktiskt riktigt fast i hullet
// Anna
När Rasmus kräks mycket önskar jag att det är sommar, så man bara kan spola av honom i princip, slippa alla klädbyten, men ser jag mig själv i underkläder är jag himla glad över att det är vinter.
Sätt på honom en stoor frottehaklapp, oslagbart till spykillar!