Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Reagerade också på det och blev förvånad att ingen skrivit om det tidigare utan bara svarat (gick in i tråden bara för att se dessa reaktioner, som uteblev )Får alltid snuskgubbevibbar av dessa inlägg.
Varför har du sex med dom om dom får komma någon annanstans eller vad menar du egentligen?Männen jag varit med har fått komma någon annanstans och städa upp efter sig. Eventuellt stänk kan jag leva med men jag vägrar ligga i 'blöta fläcken'.
Att de får spruta någonstans där det går bra att torka upp.Varför har du sex med dom om dom får komma någon annanstans eller vad menar du egentligen?
Men vad stelt det låterAtt de får spruta någonstans där det går bra att torka upp.
Rygg, mage, bröst?Men vad stelt det låter
Tänkte på det först men när det står någonstans fick jag mer uppfattningen av att han skulle springa till toan eller liknandeRygg, mage, bröst?
Varför har du sex med dom om dom får komma någon annanstans eller vad menar du egentligen?
"Männen jag legat med har fått komma någon annanstans och städa upp efter sig "Tyckte det var självklart vad hon menade
Ja, alltså det har hänt att jag haft en 'spottkopp'.Tänkte på det först men när det står någonstans fick jag mer uppfattningen av att han skulle springa till toan eller liknande
Låt 'snuskgubbarna' gå igång på det vettja!Ja, alltså det har hänt att jag haft en 'spottkopp'.
Måste givetvis tipsa då om denna:Ja, alltså det har hänt att jag haft en 'spottkopp'.
Är det kungens?
Vet inte men skulle kunna vara!Är det kungens?
Raderat, det var okänsligt.Inser återigen hur nice och bekvämt det är att inte ha nån att ligga med, kladdandet är inget jag saknar ett dugg