Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
T-shirten som jag just slitit av sambon.
Ett livshack att knäcka den här koden.Ett alternativ är att köpa en rejäl laddning av Ikeas minsta tiokronors frottehanddukar/tvättlappar, så att det alltid kan ligga en ihopvikt i varje nattduksbordslåda. Oerhört mycket trevligare än en rulle toapapper.
Avbrutet är verkligen att ta risker, men det vet ni väl.Då min h-spiral sitter typ ett 1 år på övertid (verkar fungera än men vill inte ta onödiga risker, vill inte ha ett foster med spiral genom skallen för den har man ju hört talas om) så kör vi bara avbrutet med satsen på ryggen vilken sambon torkar och tvättar av åt mej innan jag hoppar upp för att kissa som man ju bör .
Absolut men hitills har jag aldrig blivit gravid av det under våra 9 år ihop. Snarare en gång av KORREKT tagna p-piller men det är en annan historia. Sen funkar det ju inte för karlar som "småläcker" det är absolut risky.Avbrutet är verkligen att ta risker, men det vet ni väl.
Jag och min man körde avbrutet i tre månader…..Avbrutet är verkligen att ta risker, men det vet ni väl.
Hoppsan ja det går ju olika bra helt klart .Jag och min man körde avbrutet i tre månader…..