Hoppas det bara är ngt tillfälligt. Vet inte vart jag ska vända mig direkt, ungdomsmottagningen?
Nu kom det klumpar stora som halva min knytnäve, jag är inte känslig eller så men det, det var så jävla äckligt att det blev för mkt för mig tillomed..
@Blueberry
Antagligen är det väl bara att kroppen testar funktionerna men det känns kontraproduktivt eftersom det konstiga oregelbundna beteendet stressar mig ännu mer
Ring kvinnoklinikens gynmottagning på måndag. Blir du sämre får mer ont ikväll eller i helgen så ringer du gynakuten. (ibland behöver man ringa via 1177, vilket är fallet inom mitt landsting och de kan förvisso vara lite korkad frågvisa ibland men oftast så är det "behagligare" att ta sånt här med dom än med vårdcentral, för på gyn är ju underlivsproblem deras specialitet och inget konstigt. På vårdcentralen kan jag tycka att de inte har koll på sånt här och frågar så mycket redan i telefon att man blir irriterad...)
Oavsett vilket så kan jag nog påstå att jag övervägande fått bästa bemötandet på mitt sjukhus gynakut vs andra mottagningar/kliniker inom sjukhuset och då har jag varit runt en del pga min bindvävssjukdom samt ridolycka.