Börjar bli lätt orolig när det inte blir bättre. Kanske helt normalt men jag har ju aldrig gjort detta innan.
Först försvann 'symptomen' för att efter nån vecka komma tillbaka.
Iaf, 5-7 dagar efter abort (kanske diffar nån dag, skrev inte direkt upp i kalendern) började jag spy igen och må illa. Imorgon är det tre veckor sen aborten och jag mår illa/kräks fortfarande. Har i två veckor haft riktigt ont i livmodern varje dag, känns som den växtvärk jag hade innan aborten.
Har ont i brösten med, har silikonimplantat så har väl hyfsat stora i vanliga fall men nu är de svullna och gör ont. När jag rider (på min häst) så gör det ont i revbenen och jag har börjat få ont i ljumskarna utan anledning senaste dagarna Speciellt framåt eftermiddagen/kvällen. Och då har jag inte ansträngt ljumskarna på ngt sätt.
Kan jag ringa/gå till bm eller ska jag bara vänta ut allt? Känns mentalt väldigt jobbigt att kroppen beter sig såhär för jag kan inte gå vidare
Har gått ner i vikt senaste veckorna men min mage har blivit större. Kunde inte knäppa mina uniformsbyxor igår.. Har inga problem med magen/tarmar så det känns inte som det är boven :/
Självklart ska du söka dig till vården igen!