Dubbelugn med plattor.

FadeAway

Trådstartare
Går det fortfarande att köpa? Allt verkar vara hällar och det vill vi inte ha. Självklart är det inte standardmått utan 70cm bredd. Vi har kollat av begagnatmarknaden men antingen är det sålt eller för långt bort.

Sv: Dubbelugn med plattor.

Går det fortfarande att köpa? Allt verkar vara hällar och det vill vi inte ha. Självklart är det inte standardmått utan 70cm bredd. Vi har kollat av begagnatmarknaden men antingen är det sålt eller för långt bort.

Kolla på Media Markt, de verkar kunna ta in det mesta som kunden önskar.

Får man fråga varför ni inte vill ha häll? Induktionshäll kan vara typ det bästa som finns:D

Jag tycker de är fuuuuula. Jag gillar plattor. Jag har (och vill behålla) mitt retrokök. Det kommer liksom aldrig passa in i stilen. ;)

Vi hade häll i lägenheten och vantrivdes med det. Alltså vill vi absolut inte ha det hur praktiskt det än sägs vara. ;) Gasspis är av flera anledningar inte aktuellt.

Känns väl spännande att lägga ut 18 000 på en spis som inte matchar övriga vitvaror, varken har plattor, dubbelugn eller ens rätt mått. :D

Det finns säkert annat men dels tycker jag inte smegs produkter passar in i ett svenskt retrokök. Dels har vi relativt nya vitvaror som är "vanliga vita". Då behöver jag en som passar in i det. Jag kompromissar med mycket i min inredning då allt inte var bättre förr. Men hällar det går bara inte varken sambon eller jag gillar dem så en sådan kommer aldrig innanför dörren här :yuck:

Liknande trådar

Hemmet Blir snart tokig! Letar efter en sommarstuga att köpa. Men jättesvårt. Antingen för långt bort, för dyrt, något annat jag inte gillar...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
4 610
Senast: Snurrfian
·
Hemmet Ska titta på ett hus som är 110 år gammalt. Har ingen källare utan krypgrund. Behov av att bytas fönster på ovanvåningen. Mäklaren...
7 8 9
Svar
173
· Visningar
8 272
Senast: Lisen82
·
Juridik & Ekonomi Hur går det till? Det är inte aktuellt i dagsläget, men jag känner att jag längre fram vill ha något annat, lite längre bort från...
Svar
9
· Visningar
1 273
Senast: julgrisen
·
  • Låst
Juridik & Ekonomi Går det att klara sig på så lite pengar? Hur gör man då? Jag får väl anta att både husdjur och bil går bort då. Och inga glasögon. Men...
34 35 36
Svar
708
· Visningar
36 362
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård