Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
JAG! ...vi hoppar inteNär man läser denna mening och undrar om det finns någon som INTE funderar på om omkullna träd går går att hoppa över...
När man köper en sadel för 13000 och en bil för 7000... Prioriteringar
Inte samma men liknande.När man använt veterinären till att sy ett mindre sår på fingret på sitt barn med ett par stygn (veterinären var ändå på plats och det var ett mindre sår och vi hade några mil till närmsta vårdcentral) Dagen efter får man ett allvarligt samtal från skolan där de förhör sig om våra rutiner för att ta våra barn till läkare. Dottern hade visat upp sitt finger i skolan och sagt mycket högt och tydligt så alla skulle höra att det här har veterinären sytt ihop, hon var jättestolt över det. Veterinären gjorde det minst lika bra som en läkare och det läkte jättefint. Men ja vi aktade oss för att använda veterinären igen (till barnen kan tilläggas).
När man muttrar över de andra som simmar i bassängen och ej förstått att man ska simma snabbt på spåret och långsamt innanför. Bara för att j-vlas tillbaka funderar jag på att göra 5 serpentinbågar...
Jag skulle boka läkartid häromveckan, ringde djursjukhuset.. Vi pratade en bra stund innan jag insåg att det var fel.
När du funderar på att stängsla in gräsmattan och släppa hästen där istället för att klippa den.
När man hoppas att kontorskamraterna inte får för sig att kolla vad det är i den blåvita lådan i kylskåpet....när man har hästbajs i kylskåpet...
("Kolla masken", förvaras i kylskåp till postningsdags)
När man proar och smackar till hunden ^_^.När man har en hovkrats i verktygslådan, eller, använder den när man lyckas putta in mobilen innanför det uppfällbara locket till myntfacket i instrumentpanelen och det är det lämpligaste verktyget..
När man funderar på vilken barnvagn som är renast från hästlukt, lera och hörester när man behöver in till civilisationen
När man ptrooar barnet så han ska stanna
När man har mer ordning i stallet än hemma