När man proar och smackar till hunden ^_^.
De lär sig ju så himla snabbt å andra sidan. Det blev liksom lika självklart för dem som för hästen till slut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När man har en massa saker som borde fixas hemma (har nyligen flyttat), men istället för att reda upp en flyttlåda eller två väljer att putsa ett träns istället. Prioriteringar..
Ja i stallet ska det vara ordning och reda, där hemma ligger det höstrån och hästhår på sovrumsgolvet. Jag tittar på det och tänker "jag borde städa, men det är tråkigt så jag struntar i det.".Ja, och förlängningen......man ser disken hopa sig, skiten på parkettgolvet, stöket, ovikta tvätten.....vem sjutton orkar ens se eländet?!
Man flyr ner till stallet och städar sadelkammare, foderkammare och stall för att det är lite benlindor på fel plats och lite lera i gången.. på betonggolvet. Skinande rent blir det i alla fall.
Sedan går man upp och sätter sig i stöket i huset och väntar på att det ska städa sig självt.
Haha samma härHaha, då är jag inte ensam Min mamma höll på att smälla av när hon såg ordningen i sadelkammaren och misstänkte att jag var schizofren
Har tagit en semesterdag i morgon, skall till Ullared med en kompis. Chefen frågar dock direkt skall du göra något särskilt med hästen? Fanns inte en tanke på att jag skulle ta en semesterdag för min skull liksom....du hittar en hovkrats i bland dina egna kammar...
Vad har hänt er som gör er till "hästmänniskor" / "hästnördar"..?
Milene, 200 % hästnörd