Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När man läser denna mening och undrar om det finns någon som INTE funderar på om omkullna träd går går att hoppa över...När man ser ett omkullvält träd och funderar på om det går att hoppa över
Beror på hur stora de omkullvälta träden är .När man läser denna mening och undrar om det finns någon som INTE funderar på om omkullna träd går går att hoppa över...
Det ska vara riktigt ko-ensilage, riktigt smarrigt att tugga på när man kör rivaren över foderbordet.Japp men det är inte gott
Och barnen blänger surt och säger -Mamma, jag är ingen häst!När man petar på eller visar med händerna att folk ska gå åt sidan, samtidigt som man smackar...
Hehe..När man ska äta frukost och upptäcker sedan att man istället för marmelad tagit hästliniment på mackan
Kan tillägga att jag luktade riktigt fräscht om munnen resten av veckan!
Fråga inte hur linimentet hamnat i kylskåpet
Jag hade varit till stan och köpt nytt liniment på samma vända jag handlade mat, och råkade väl lägga det i matkassen. Men sen vet jag inte hur jag inte märkte att det var liniment när jag packade upp matkassen och sedan när jag tog det vid frukost. Lite trött kanske?Hehe..
Ni som lyckas med sådant - har ni egen gård eller hur lyckas ni få in hästsakerna i kylskåpet?
Eller skulle linimentet stå kallt?
Hehe.. Tänkte att det var mjukost eller nåt? Jag skrattar då jag typ kunde göra ngt liknandeJag hade varit till stan och köpt nytt liniment på samma vända jag handlade mat, och råkade väl lägga det i matkassen. Men sen vet jag inte hur jag inte märkte att det var liniment när jag packade upp matkassen och sedan när jag tog det vid frukost. Lite trött kanske?
Men det var ju smart ju..Jag har upptäckt att hovkratsen är bästa redskapet när man ska rensa golvbrunnen i badrummet.