Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet inte. Tyckte hon var skum till dl2, men sen fattar jag inte varför hon inte tagit chansen att alibirösta på q om hon var ulv, för det är ju inte särskilt mycket värre för ulvarna att bli av med ledarvargen än en ulv. Och sen igår var ni några stycken som plötsligt ryckte ni hade en god roll till henne (och är det den jag tror så tror jag ni har fel) och nu vet jag inte alls, hon har knappt skrivit under dagen.förresten @Madalitso - vad är dina tankar om Artline?
Ser att du är mest misstänksam mot Cirkus, Mirtai och Niyama som ulvar
Jag har inte röstat på LenaH en enda gång, och ens om jag gjort det tycker jag inte det är relevant i en teori om mirtainickan1 röstar på Mirtai. Hon har två gånger röstat på LenaH. Jag upplever att teorin igår var svagatt många har sett LenaH som god. Jag undrar om inte Madalitso försöker rikta uppmärksamheten från sig själv genom att rösta på LenaH två gånger.
Tror hon skrev fel namn Men hon röstade på rätt person som teorin tillhörde. Det har jag misslyckats med en gångJag har inte röstat på LenaH en enda gång, och ens om jag gjort det tycker jag inte det är relevant i en teori om mirtai
Ja förlåt min splittring i tankarna som ställer till det ikväll. Har nu ändrat i min röst.Jag har inte röstat på LenaH en enda gång, och ens om jag gjort det tycker jag inte det är relevant i en teori om mirtai
Alltså om du tänker på hur Cirkus såg hemlig och sedan lite vad Klara skrev om Art igår så kanske du kan ana vilken roll iaf jag har mappat in Art på för tillfället, så jag förstår inte riktigt varför hon inte skulle kunna ha den rollen?Jag vet inte. Tyckte hon var skum till dl2, men sen fattar jag inte varför hon inte tagit chansen att alibirösta på q om hon var ulv, för det är ju inte särskilt mycket värre för ulvarna att bli av med ledarvargen än en ulv. Och sen igår var ni några stycken som plötsligt ryckte ni hade en god roll till henne (och är det den jag tror så tror jag ni har fel) och nu vet jag inte alls, hon har knappt skrivit under dagen.
Jag har själv inte haft någon ork att lägga alls på att granska Lena, men jag tror på dig just nu och lämnar henne för idag. Det finns ju fler ulvar om inte annat.alltså, jag har funderat en hel del på allt som sker i det dolda i leken och hur det påverkar med informationen från goda lyan och sedan lite grann utifrån hur fio gick på Lena igår. Men jag kan vara helt ute å cykla.
Jag mobilleker (och borstar en häst), du har inte möjlighet att citera inläggen du syftar på?Alltså om du tänker på hur Cirkus såg hemlig och sedan lite vad Klara skrev om Art igår så kanske du kan ana vilken roll iaf jag har mappat in Art på för tillfället, så jag förstår inte riktigt varför hon inte skulle kunna ha den rollen?
du lyssnade ju på mig igår å det var ju inget bra val....Jag har själv inte haft någon ork att lägga alls på att granska Lena, men jag tror på dig just nu och lämnar henne för idag. Det finns ju fler ulvar om inte annat.
Ok för mig.Inga problem för mig, om det är ok med resten bara så skjuter vi på DL till 22!
Tänk på att bollen__ bestämt att vi kör en dubbel lynch idag. Så du ska lägga en röst till. Bara så du inte missar det, du har kanske full koll på det redan.Ja förlåt min splittring i tankarna som ställer till det ikväll. Har nu ändrat i min röst.
Funkar för mig. Bättre det än att någon ska missa.Inga problem för mig, om det är ok med resten bara så skjuter vi på DL till 22!
Eller så var det du som lyssnade på mig.du lyssnade ju på mig igår å det var ju inget bra val....
Och egentligen - om nu fio är god - varför skulle ulvarna lyncha hemlig som uppenbart sa att hon var bybo? Eller tror du att alla de som röstat på hemlig också är goda?
Inlägg 436. Jag vet ju inte att det är så, men jag kom fram till att jag tror att Artline har en "oviktig" god roll. Just nu, detta kan ändras.
OK, trodde du hade henne på en annan roll.