drömmande hund!

Rouise

Trådstartare
nu ligger gammeltiken här å springer i sömnen, viftar på svansen + hon skäller till lite då och då också.
drömma + snarka har hon gjort sen hon var valp.

känner bara hur jag fylls av kärlek till min underbara hund just nu!:love:
 
Sv: drömmande hund!

Visst är det underbart när dom drömmer, Riggo brukar också drömma "springa" och smågläfsa.
Samt att han snarkar så taket lyfter sig :p

Håller med att man fylls av stor kärlek till sina hundar i sådana situationer, skulle gärna vilja veta vad dom drömmer om ;)
 
Sv: drömmande hund!

det ärså sött ju :D mina vovvar brukar oxå drömma :D hanen ofta när han ligger o sover på min huvudkudde :p då rycker man till själv ju :D
 
Sv: drömmande hund!

ja man undrar vad det är dom drömmer om, dom ser så rofyllda ut på nått sätt:love:
 
Sv: drömmande hund!

ja det där känner jag igen, fast det är älsta tiken som sover på huvudkudden :P
 
Sv: drömmande hund!

Min tik drömmer också hela tiden. Jag är nyfiken på vad det är dom drömmer om. Ibland morrar hon till och med så hon visar tänderna, det gör hon aldrig om hon är vaken.

Och dessa snarkandet! Hon är värre än hela familjen tillsammans plus att hon dessutom brukar småfjärta när hon sover också!

:rofl: :rofl:
 

Liknande trådar

Hundhälsa 2018 tog jag lite hastigt och lustigt emot en liten omplacering som for illa i dåvarande hem. Hunden var och är trots det relativt glad...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 400
Senast: Tonto
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
24
· Visningar
1 054
Senast: Vovve
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 616
Senast: fixi
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2
Svar
24
· Visningar
954

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Att lämna i smyg
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp