Sv: Dressyrsnackis nr 8
Wow vad läckert! Jag hade lätt kunnat ha det på tanthästen, för att irritera alla andra tanter lite
Wow vad läckert! Jag hade lätt kunnat ha det på tanthästen, för att irritera alla andra tanter lite
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*KL*
Detta diskuteras säkerligen varje år vid den här tidpunkten! Men hur faaaskien håller man igång hästen när det är isgata eller tokfrusen mark överallt? Hur gör ni? Ridhus? Saltad ridbana? Skrittar bara?
I går hittade jag en liten bit av vägen som i kanten var tillplattad snö på, så där travade vi fram och tillbaka, haha min häst tyckte nog jag hade tappat de totalt! :P
Ridhus.. vi har ingen snö utan bara hårt och isigt, men jag har ju tillgång till en preppad belyst 1500 meters bana att rida på så det får bli ett substitut för uteridning i skogen just nu.
Tada!
Fy fan Idag när jag är så gammal så bara vägrar jag stå utan ridhus även om jag är mest ute ändå (förutom när det är som nu isigt) så måste det bara finnas annars slutar jag rida
Fy fan Idag när jag är så gammal så bara vägrar jag stå utan ridhus även om jag är mest ute ändå (förutom när det är som nu isigt) så måste det bara finnas annars slutar jag rida
Men guuud, Det var ju supergulligt. Till en B-ponny kanske.
Hade man bott i Norrland hade man kunnat rida i den fina snön de har där