aight aight, kommer tillbaka och ser eran konversation.. Jag har inget med deras hästaffärer att göra ju och jag har som sagt bara borstat hästar om dagarna.
Haft det superkul och träffat riktigt trevliga och roliga människor, alla på gården är verkligen positiva och genuint trevliga personer.
Tänker inte driva vidare någon diskussion runt detta utan ville bara säga att jag, som sagt, inte har något att göra med deras affärer eller vad han blivit dömd för liksom. Har varit där för att få bo någon annanstans; komma hemifrån liksom. Praoa såklart. En praktik liksom, där jag varit groom.
Visst vill jag komma tillbaka i sommar, bodde liksom på en asfin hästgård och fick bara mysa med hästar hela dagarna och sedan rida min i deras fina ridhus/ridbana.
Sen stöttar jag ju inte direkt det han gjort. Menar absolut inte så. Vet inte riktigt vad jag ska skriva hehe
Det är verkligen ett gäng goa personer på Gunnarlunda i alla fall.
Och det har varit så varmt, uppåt 19 grader, undra hur varmt det blir i sommar!
Superfin gård och bara hästälskare på gården, jag har haft det kul med nya folk och även skaffat vänner i min ålder, ponnyn har också trivts, lyxigt stall och lyxigt ridhus, och det har känts lyxigt att inte behöva mocka för den delen, hehe!