Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ingen som vill ha biljetter?Är det någon här som är sugen att åka till Göteborg Horse Show och kolla på bl a WC-dressyr på fredag? Jag har 3 biljetter över till förmiddagsshowen.
Hade det varit på lördagen så hade jag genast räckt upp en hand. Ska ner och provrida i helgen men får avnjuta dressyren på lördag från hotellrummet. Om de nu sänder på tv/webb. Någon som vet?Ingen som vill ha biljetter?
Svt sänderHade det varit på lördagen så hade jag genast räckt upp en hand. Ska ner och provrida i helgen men får avnjuta dressyren på lördag från hotellrummet. Om de nu sänder på tv/webb. Någon som vet?
Jag ska inte rida dressyr om jag mår dåligt, är arg eller upprörd. Det blir inte bra och det är inte hästens fel.
Jag längtar så tills all snö är borta så att det går att göra mer än bara skritta ute!
Igår blev det en lång skrittur ut i snön. Att det också ösregnade gjorde det mindre mysigt...
Visa bifogad fil 27687
Det ska alltid vara det senaste.Jag har börjat titta så smått på MsvB men förstår inte riktigt. En prop har tex MsvB 2 2006, men vad jag förstår är det nya program nu 2019 ? kan tävlingar fortfarande köra med gammalt program från 2006 då ?
ok, tack för svarDet ska alltid vara det senaste.
Kanske m gjordes proppen innan nyår och de behövde skriva/välja gamla versionen för att kunna skicka in den.
Här är det bara dressyr, dressyr och dressyr ! Har dömt PnR under dagen och nu är det dressyr på TV och sen ska jag rida lite dressyr !