Verkligen! Hann bli lite nervös där en sekund.Så fantastisk klass idag! Bästa avslutningen med Damsey på väg in i domarbordet!
Men vad... rund... Weihegold är.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Verkligen! Hann bli lite nervös där en sekund.Så fantastisk klass idag! Bästa avslutningen med Damsey på väg in i domarbordet!
Men vad... rund... Weihegold är.
Så fantastisk klass idag! Bästa avslutningen med Damsey på väg in i domarbordet!
Jag har det bra här, lever mitt drömliv Tänk att man kan få betalt för det jag gör.
Det enda jag gör om dagarna är att borsta hästar och välja outfits till dem. Och rida såklart.
Ja, så sopar jag stallgången och byter täcken och putsar träns, men det är seriöst det jag gör.
Mm helt ärligt är det nog inte så många som vill bli förknippade med det oseriösa stallet!
Men det där var väl onödigt att säga?!
Men det där var väl onödigt att säga?!
Jag tror nog det kan vara sagt för att hjälpa en ung, driven tjej inte hamna hos fel folk. Det kan sätta p för rätt mycket. Det är ju inte bara lite strul det varit..
Min första tanke var just det ovan. Jag fick lite klump i magen när jag såg inlägget.
Varför då? En sådan oseriös person ska inte få kunna hålla på i denna bransch som han gör! Det är ju på grund av att han hålls bakom ryggen och att folk försvarar honom som han kan det!
Varför då? En sådan oseriös person ska inte få kunna hålla på i denna bransch som han gör! Det är ju på grund av att han hålls bakom ryggen och att folk försvarar honom som han kan det!
Jag känner inte till stället, men det går att skriva utan att för den sakens skull trycka ner personen som la ut inlägget.... Tyckte inte du formulerade dig särskilt trevligt mot @hola som var glad över att få jobba där.
Det är ju inte lätt att veta egentligen just vilket ställe det handlar om. Någon behöver ju hjälpa en att koppla ihop tex tv-program med person eftersom det aldrig visas namn.Trycka ner?
Jag förstår att du inte känner till stället eftersom du skriver som du gör. Den här tystnadskulturen som råder inom ridsporten är jag sjukt trött på.
Även om du inte bor i Sverige så är det otroligt att du har missat detta så mkt som det figurerat i media.
Så mycket glädje! Anton som tycker det är så roligt att han inte kan stå still i första halten, Verdades och Damsey med så mycket glädje och energi! Speciellt Damsey som taggade till ordentligt och hälsade på domaren! Underbart!
Jag tänkte precis detsamma. Helt otroligt att han kan fortsätta år efter år.Mm helt ärligt är det nog inte så många som vill bli förknippade med det oseriösa stallet!