Fina!Träning idag. Hon blir duktigare och duktigare.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fina!Träning idag. Hon blir duktigare och duktigare.![]()
Nej din stackare! Så många av våra lärare och elever som varit sjuka. O länge också!Alltså vafan, jag ska rida PnR imorgon (och har sååå mycket på jobbet nästa vecka). Vem har feber nu och har BUBBLAT som en jäkla perkulator nere i luftrören hela natten?
Hos oss med. Och i mitt fall skyller jag på mitt besök i förskoleklass i måndagsNej din stackare! Så många av våra lärare och elever som varit sjuka. O länge också!
Krya på dig!
Superfina! Ser så lätt och mjukt ut!Jag kom iväg på KM igår även om jag var riktigt kass, hade närmare 39 graders feber på natten. Var väl inte det mest hållbara jag kunde gjort (är inte så fräsch idag) men jag var så inställd på att åka -superfint väder, 10 min körväg till tävlingsplatsen osv...
Fille var pigg och tyckte det var skoj att komma ut, lite "tryck" och bjudning tappas fortfarande när vi kommer in på banan men han visade sig vara mer på än jag förväntade mig, så det var lättridet för den svaga ryttarenmest småmissar och saker som behöver bli allmänt bättre men det gick ändå bra och vi fick ihop 70,851% i MSVB:5 och vann KMet
https://www.instagram.com/share/BAIztmJDxF
Vi har varit och tränat dressyr idag, eller nu blir det ju igår
Laddade upp med galopp på slingan dagen innan i vanlig ordning.
De hade tävlingar i helgen, dressyrstaket, blommor, bokstäver och domarbord stod kvar, perfekt att såna får vara vardag.
Hon var så fin! Det är galet att jag tränat ett år och varje träning är den bästa. Det känns lite overkligt att inte haft något bakslag, ingen dipp.
Hon gjorde fantastiskt fina fattningar, var så ridbar, mjuk, stadig, allt bara går bra hela tiden.
Det är klart att det blir någon miss här och var. Red öppna på medellinjen och det svajar till ibland när jag tappar koncentrationen. Jag vill gärna övergöra saker ibland och hon är så himla ambitiös hela tiden, det krävs väldigt lite för att det ska hända väldigt mycket.
Jag är så otroligt tacksam över min häst, hon vill så mycket hela tiden, det känns alltid så enkelt. Hon blir aldrig tung, motig, ingen känsla att behöva kämpa, hon bara vill, vill och vill. Jag sitter mest och ler hela passet
Jag blir så glad av se henne efter träningen, när hon står med öronen framåt, fortfarande fylld av energi och det syns på hela hästen att hon är nöjd.
Det säger min tränare varje gång, just att hon alltid ser så nöjd ut.
Visa bifogad fil 164491