Om du tittar i resultatlistan som fiorano länkade till så ser du ett grönt Q efter dom som är kvaladeHur vet du det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om du tittar i resultatlistan som fiorano länkade till så ser du ett grönt Q efter dom som är kvaladeHur vet du det?
Det är lite nytt i detta OS. Det rids i heat och från varje heat kommer de två med högst % direkt till individuella finalen. Så från första gruppen gick Charlotte Fry och Therese vidare.Hur vet du det?
Det är lite nytt i detta OS. Det rids i heat och från varje heat kommer de två med högst % direkt till individuella finalen. Så från första gruppen gick Charlotte Fry och Therese vidare.
Kollar du via discovery+? För du har kanal 9 i dras utbud medAha. Jag har inga kommentatorer. Konstigt att det inte funkar via streaming.
Grand Prix – lördag och söndag 24-25 juliHur vet du det?
Kollar du via discovery+? För du har kanal 9 i dras utbud med
Blir det inte jättetokigt då om det finns 3 duktiga ryttare i samma heat och 10 halvbra i ett annat? Det betyder ju att 3e bra ryttaren i första heatet inte går vidare mot 2 halvbra i andra? Eller uppdelningen är baserad på världsrankingen?Det är lite nytt i detta OS. Det rids i heat och från varje heat kommer de två med högst % direkt till individuella finalen. Så från första gruppen gick Charlotte Fry och Therese vidare.
Nu är det kommentatorer på Discovery +!
Nu är det kommentatorer på Discovery +!
Uppdelningen är baserad på världsrankingen. Tycker det är ett kul sätt att dela upp det på. Blir roligare att titta på med mer spridning av ekipagen.Blir det inte jättetokigt då om det finns 3 duktiga ryttare i samma heat och 10 halvbra i ett annat? Det betyder ju att 3e bra ryttaren i första heatet inte går vidare mot 2 halvbra i andra? Eller uppdelningen är baserad på världsrankingen?
Yes!Är det samma kommentatorer som på 9:an?
Om det är till någon tröst så missar du inte så mycket.Aha. Jag har inga kommentatorer. Konstigt att det inte funkar via streaming.
Om det är till någon tröst så missar du inte så mycket.
Ja är det baserat på världsrankingen blir det väl iof rättvist i slutändan, dom i topp har ju jobbat hårt många år för att vara där.. Bara det är bra uppdelning i heaten hade ju varit trist att sätta anky, gaal o kittel i samma heat tex, där en av dom hade rykt oavsett hur bra dom ridit,Uppdelningen är baserad på världsrankingen. Tycker det är ett kul sätt att dela upp det på. Blir roligare att titta på med mer spridning av ekipagen.
Jag håller med, tidigare så var det ju bara skräp i början liksom. Tråkigt att se och tråkigt för tävlingen.Uppdelningen är baserad på världsrankingen. Tycker det är ett kul sätt att dela upp det på. Blir roligare att titta på med mer spridning av ekipagen.
jag streamar och hör vad de säger..Aha. Jag har inga kommentatorer. Konstigt att det inte funkar via streaming.
Men det var väl sen de sex med högst % utöver de direktkvalade som också gick vidare?Ja är det baserat på världsrankingen blir det väl iof rättvist i slutändan, dom i topp har ju jobbat hårt många år för att vara där.. Bara det är bra uppdelning i heaten hade ju varit trist att sätta anky, gaal o kittel i samma heat tex, där en av dom hade rykt oavsett hur bra dom ridit,