Dressyrlaget till OS (utbruten från Dressyrsnackis 14)

Hade man verkligen velat göra tävlingen mer begriplig hade man sett till att det fanns vettig grafik med ryttarnas domarpoäng successivt under ritten i GP och GP special.
Men det är väl discoverys fel (och resultatrapporteringen) och har inte med formatet att göra. De/vi som retar oss på det är nog dessutom mest de redan insatta.

Men det är väl discoverys fel (och resultatrapporteringen) och har inte med formatet att göra. De/vi som retar oss på det är nog dessutom mest de redan insatta.

Jag vet inte om det är Discovery eller om det är arrangörerna som står för grafiken. Men du vet kanske det?

Jag tror att även de som inte är insatta hade vunnit på att kunna se i GP och GP Special att den ena ryttaren fick 7 och den andra fick 9. För att inte tala om när de har en grafik för procenten under programmets gång också.

Var hittar du dem?
Det är Lucinda Greene som är brittisk expertkommentator. ❤️
Du kanske redan hittat nu. Men gå in på grenar -> ridsport. Och sen den sändningen. Och så kan man välja ljud längst ner i rutan, typ bredvid där man kan ställa in bildkvalitet och sånt (kollar från dator, men tror det är liknande i appen)

Jag vet inte om det är Discovery eller om det är arrangörerna som står för grafiken. Men du vet kanske det?

Jag tror att även de som inte är insatta hade vunnit på att kunna se i GP och GP Special att den ena ryttaren fick 7 och den andra fick 9. För att inte tala om när de har en grafik för procenten under programmets gång också.
Menar mest att det är en "teknikalitet" som har med utsändningen att göra, inte tävlingsformatet. Jag saknar också poängen!

Tänker inte ens ge Henrik och Pether chansen att prata sönder programmen nu när det är final. Har blivit riktigt förtjust i de brittiska kommentatorerna 😊
Är kvinnan fälttävlansryttare och mannen "vanlig" kommentator?
Lucinda Green är en legend inom fälttävlan. Hon har fem guld på EM, två på VM ett OS-silver plus en hel radda ytterligare medaljer från EM. Hon har vunnit Badminton Horse Trials sex gånger och har även stått som vinnare i Burghley Horse Trials två gånger :)

Liknande trådar

• Låst
Dressyr OS-tråd inför det mest spännande mästerskapet nånsin tror jag! Vilka ekipage vi har att se fram mot🤩. För Sverige är det Patrik Kittel...
60 61 62
Svar
1 227
· Visningar
87 694
Senast: lizan
·
Ridning @the_connemara jag upplever att det är bättre på buke än på resten av SoMe men tendenser finns här också. All dressyr är djurplågeri...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 352
Senast: tuaphua
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 899
Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 698

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Promenadskor vinter
  • Målbilder för trubbnosar.

Hästrelaterat