Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men det är väl discoverys fel (och resultatrapporteringen) och har inte med formatet att göra. De/vi som retar oss på det är nog dessutom mest de redan insatta.Hade man verkligen velat göra tävlingen mer begriplig hade man sett till att det fanns vettig grafik med ryttarnas domarpoäng successivt under ritten i GP och GP special.
Men det är väl discoverys fel (och resultatrapporteringen) och har inte med formatet att göra. De/vi som retar oss på det är nog dessutom mest de redan insatta.
Du kanske redan hittat nu. Men gå in på grenar -> ridsport. Och sen den sändningen. Och så kan man välja ljud längst ner i rutan, typ bredvid där man kan ställa in bildkvalitet och sånt (kollar från dator, men tror det är liknande i appen)Var hittar du dem?
Det är Lucinda Greene som är brittisk expertkommentator.
Härligt anpassat till hästens rörelser också, det var ju klockrent på alla travmomentSteffen Peters musik är bra medryckande
Åh denna lustiano
Dock hörs ju knappt de engelska kommentatorerna
Jaa, jag tänkte inte titta så noga på den men fastnade.Den här portugisen och hans fina skimmel gör ett jättefint program!
Menar mest att det är en "teknikalitet" som har med utsändningen att göra, inte tävlingsformatet. Jag saknar också poängen!Jag vet inte om det är Discovery eller om det är arrangörerna som står för grafiken. Men du vet kanske det?
Jag tror att även de som inte är insatta hade vunnit på att kunna se i GP och GP Special att den ena ryttaren fick 7 och den andra fick 9. För att inte tala om när de har en grafik för procenten under programmets gång också.
Lucinda Green är en legend inom fälttävlan. Hon har fem guld på EM, två på VM ett OS-silver plus en hel radda ytterligare medaljer från EM. Hon har vunnit Badminton Horse Trials sex gånger och har även stått som vinnare i Burghley Horse Trials två gångerTänker inte ens ge Henrik och Pether chansen att prata sönder programmen nu när det är final. Har blivit riktigt förtjust i de brittiska kommentatorerna
Är kvinnan fälttävlansryttare och mannen "vanlig" kommentator?