Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Beklagar verkligenMin dröm förbyttes till en mardröm inatt. Kimbi födde ett vackert stoföl på dygn 327. Tyvärr var hon dödfödd . Förlossningen gick snabbt och jag var med hela tiden. Jag har ingen aning om vad som gick fel. Mitt liv har gått sönder och jag mest bara gråter. Kimbi verkar under omständigheterna må bra, även om hon är väldigt frustrerad att hon inte får liv i den lilla. Jag håller tummarna för er andra
Nej! Vad tragisktMin dröm förbyttes till en mardröm inatt. Kimbi födde ett vackert stoföl på dygn 327. Tyvärr var hon dödfödd . Förlossningen gick snabbt och jag var med hela tiden. Jag har ingen aning om vad som gick fel. Mitt liv har gått sönder och jag mest bara gråter. Kimbi verkar under omständigheterna må bra, även om hon är väldigt frustrerad att hon inte får liv i den lilla. Jag håller tummarna för er andra
Tyvärr vet jag hur de känns, det är hemskt beklagar er sorgMin dröm förbyttes till en mardröm inatt. Kimbi födde ett vackert stoföl på dygn 327. Tyvärr var hon dödfödd . Förlossningen gick snabbt och jag var med hela tiden. Jag har ingen aning om vad som gick fel. Mitt liv har gått sönder och jag mest bara gråter. Kimbi verkar under omständigheterna må bra, även om hon är väldigt frustrerad att hon inte får liv i den lilla. Jag håller tummarna för er andra ❤
men så fruktansvärtMin dröm förbyttes till en mardröm inatt. Kimbi födde ett vackert stoföl på dygn 327. Tyvärr var hon dödfödd . Förlossningen gick snabbt och jag var med hela tiden. Jag har ingen aning om vad som gick fel. Mitt liv har gått sönder och jag mest bara gråter. Kimbi verkar under omständigheterna må bra, även om hon är väldigt frustrerad att hon inte får liv i den lilla. Jag håller tummarna för er andra ❤
Men..så otroligt sorgligt allt verkade ju gå så bra.Min dröm förbyttes till en mardröm inatt. Kimbi födde ett vackert stoföl på dygn 327. Tyvärr var hon dödfödd . Förlossningen gick snabbt och jag var med hela tiden. Jag har ingen aning om vad som gick fel. Mitt liv har gått sönder och jag mest bara gråter. Kimbi verkar under omständigheterna må bra, även om hon är väldigt frustrerad att hon inte får liv i den lilla. Jag håller tummarna för er andra ❤
Min dröm förbyttes till en mardröm inatt. Kimbi födde ett vackert stoföl på dygn 327. Tyvärr var hon dödfödd . Förlossningen gick snabbt och jag var med hela tiden. Jag har ingen aning om vad som gick fel. Mitt liv har gått sönder och jag mest bara gråter. Kimbi verkar under omständigheterna må bra, även om hon är väldigt frustrerad att hon inte får liv i den lilla. Jag håller tummarna för er andra ❤
Fy vad fruktansvärt för både dig och stoet! Skickar styrkekramar, även om det är futtigt i sammanhangetMin dröm förbyttes till en mardröm inatt. Kimbi födde ett vackert stoföl på dygn 327. Tyvärr var hon dödfödd . Förlossningen gick snabbt och jag var med hela tiden. Jag har ingen aning om vad som gick fel. Mitt liv har gått sönder och jag mest bara gråter. Kimbi verkar under omständigheterna må bra, även om hon är väldigt frustrerad att hon inte får liv i den lilla. Jag håller tummarna för er andra ❤
Tack till alla som bryr sig . Det här är bland det värsta jag varit med om. Jag bara gråter och vet inte om jag någonsin kommer ta mig igenom detta. Vi testade för abortvirus men det var som tur är negativt. Det finns ingen förklaring till varför det blev såhär. Troligen bara otur, och det känns så ofantligt orättvist.
Jag försöker trösta mig med att Kimbi klarat detta väldigt bra hittills. Hon hade släppt fölet nästan helt när vi kom tillbaka på morgonen. Hon gnäggade lite första dagen och verkade ofokuserad, men igår var hon i stort sett som vanligt. Hon fick gå ut med sina kompisar på kvällen. Tror hon mår bäst av att vara ute och röra sig så mycket som möjligt. Jag longerar henne så ofta jag orkar och igår och idag har hon fått livmodersammandragande av veterinären för säkerhets skull.
Flera har börjat fråga om jag ska försöka igen. Jag vågar knappt fundera på det än. Vet inte om jag orkar vandra samma väg en gång till, men vet inte om jag kommer ångra mig om jag inte gör det.
Vad ska man säga, det finns ingen tröst i detta. Är så ledsen för er skullTack till alla som bryr sig . Det här är bland det värsta jag varit med om. Jag bara gråter och vet inte om jag någonsin kommer ta mig igenom detta. Vi testade för abortvirus men det var som tur är negativt. Det finns ingen förklaring till varför det blev såhär. Troligen bara otur, och det känns så ofantligt orättvist.
Jag försöker trösta mig med att Kimbi klarat detta väldigt bra hittills. Hon hade släppt fölet nästan helt när vi kom tillbaka på morgonen. Hon gnäggade lite första dagen och verkade ofokuserad, men igår var hon i stort sett som vanligt. Hon fick gå ut med sina kompisar på kvällen. Tror hon mår bäst av att vara ute och röra sig så mycket som möjligt. Jag longerar henne så ofta jag orkar och igår och idag har hon fått livmodersammandragande av veterinären för säkerhets skull.
Flera har börjat fråga om jag ska försöka igen. Jag vågar knappt fundera på det än. Vet inte om jag orkar vandra samma väg en gång till, men vet inte om jag kommer ångra mig om jag inte gör det.
❤Tack till alla som bryr sig . Det här är bland det värsta jag varit med om. Jag bara gråter och vet inte om jag någonsin kommer ta mig igenom detta. Vi testade för abortvirus men det var som tur är negativt. Det finns ingen förklaring till varför det blev såhär. Troligen bara otur, och det känns så ofantligt orättvist.
Tack till alla som bryr sig . Det här är bland det värsta jag varit med om. Jag bara gråter och vet inte om jag någonsin kommer ta mig igenom detta. Vi testade för abortvirus men det var som tur är negativt. Det finns ingen förklaring till varför det blev såhär. Troligen bara otur, och det känns så ofantligt orättvist.